اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۱۶۴
مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: برای حل شکایت دروازه‌بان سابق ملوان دنبال وکیل هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.
۱۳:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود رضاییان در گفت وگویی در خصوص رأی کمیته انضباطی فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز و احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم کشور، اظهار داشت: این هشدار نبود بلکه رأی کمیته انضباطی بود که طی 2 سال گذشته این بازیکن (پاشنکو) از ملوان شکایت کرده و من نمی‌دانم با توجه به اینکه تیم ما سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی و مالی داشته چرا این بازیکن در تیم ما مانده و بازی کرده است!

وی افزود: ما برای حل این مشکل مثل مشکل برخی بازیکنان خارجی به دنبال وکیل هستیم تا هرچه زودتر این مشکل هم برطرف کنیم. با توجه به اینکه 30 روز زمان برای پرداخت مطالبات از سوی فیفا به ما اعلام شده، ما می‌توانیم 10 روز هم زمان بگیریم برای اینکه بتوانیم با بازیکن سر مسائل مالی توافق کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهارداشت: مبلغ طلب پاشنکو 120 هزار دلار با جریمه 15 هزار دلاری در مجموع فکر می‌کنم 140 هزار دلار باید بپردازیم. هرچقدر سعی کردیم با بازیکن صحبت کنیم ولی متأسفانه موفق نشدیم و این بازیکن توافقات را به وکیل خود محول می‌کرد.

رضاییان در پایان افزود: به دنبال اسپانسر هستیم که شاید طی این فرصت باقیمانده بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم چرا که از سال‌های گذشته خیلی از بازیکن‌ها از تیم ملوان طلبکار هستند که تعداد آنها به 40-50 نفر می‌رسد، ولی متأسفانه بازیکنان خارجی با توجه به رفتارهای سینوسی که داشتند بیشتر به مشکل خورده و امیدوار هستیم این اتفاق هرچه سریعتر حل شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین