اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۵۶۱

مورایس راه بردن پرسپولیس را بلد است/ کار سخت اوسمار مقابل دستیار مورینیو

مورایس راه بردن پرسپولیس را بلد است  کار سخت اوسمار مقابل دستیار مورینیو
مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تا حالا ۴ بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته که در نیمی از این بازی‌ها پیروز شده است.
۱۱:۳۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

ژوزه مورایس تاکنون ۲ پیروزی مقابل پرسپولیس به دست آورده که هر دو در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و البته یک شکست در جام حذفی و یک مساوی در لیگ برتر هم برابر پرسپولیس در کارنامه او ثبت شده است. حالا سرمربی سپاهان برای پنجمین بار به مصاف پرسپولیس می‌رود تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های دوران مربیگری خود در ایران را مقابل اوسمار ویرا برگزار کند.

فصل گذشته مورایس در جام حذفی ۴-۲ مغلوب پرسپولیس شد اما در لیگ برتر یک مساوی مقابل این تیم به دست آورد و یک پیروزی هم در کارنامه‌اش ثبت شد.امسال هم مورایس بازی رفت را از یحیی گل محمدی برد و حالا باید مقابل دستیار سابق او قرار بگیرد. خیلی‌ها عقیده دارند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر آنها نتوانند پیروز شوند بعد از این بازی باید تمام توان و تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم‌هایی چون سپاهان، تراکتور و ملوان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند. کارنامه مورایس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است و حالا باید دید او چهارشنبه شب هم می‌تواند یقه سرخپوشان را در تهران بگیرد یا نه؟

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین