اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۶۴۹۱
واکنش مدافع اسبق پرسپولیس به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس
مدافع اسبق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد با تقویت در خط میانی و خط حمله تیم گل محمدی برای کسب تمام جام های پیش رویش آماده شود.
۰۷:۵۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

محمد نصرتی با اشاره به برنامه های پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: به نظر بنده شرایط نسبتا خوبی در نقل و انتقالات بر پرسپولیس حاکم است که می توان به آینده این تیم در ادامه کار امیدوار بود.

او افزود: اگر چه چهره های تاثیرگذاری مثل کنعانی، نوراللهی و مغانلو از این تیم جدا شده اند اما در مقابل آن چند بازیکن خوب و باانگیزه به تیم اضافه شده اند و برنامه مدیران و کادر فنی پرسپولیس برای جذب چند بازیکن خوب دیگر ادامه دارد و با این وجود می توان به آینده ای که در انتظار پرسپولیس است، امیدوار بود.

نصرتی با تاکید بر این که در خط دفاع مدافعان خوبی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده اند، خاطرنشان کرد: بازیکنی مثل علیرضا ابراهیمی، مدافع باتجربه ای است که داشتن فاکتور تجربه به او کمک می کند که مهره خوب و تاثیرگذاری برای تیم گل محمدی باشد. این در حالی است که نعمتی هم جزو نفراتی است و بر این باور هستم به درد پرسپولیس می خورد و می تواند در این تیم تبدیل به بازیکن موثری شود. 

او ادامه داد: در سال های اخیر این موضوع ثابت شده است که پرسپولیس به فرد متکی نبوده و در ادامه نیز نخواهد بود. در سال های گذشته همه دیدید که چه نفرات شاخصی از این تیم جدا شدند اما پرسپولیس در مسیرش دچار رکود و لغزش نشده است. پرسپولیس در زمان برانکو با 14-13 بازیکن و تحت سخت ترین شرایط ممکن به فینال آسیا رفت که این موضوع گواه این است جدایی بازیکنان نمی تواند برای این تیم که مسیرش را به خوبی شناخته است، مشکل ساز شود. در این که نوراللهی، کنعانی و مغانلو نفرات خوبی بودند و می توانستند در ادامه به پرسپولیس کمک کنند، شکی نیست اما الان باید به نفرات جدید روحیه داد تا بتوانند با شرایط فوق العاده ای در خدمت پرسپولیس باشند.

مدافع سال های گذشته سرخ ها در خصوص نیازهای دیگر پرسپولیس برای تقویت به خبرنگار برنا گفت: به نظر در خط دفاع پرسپولیس به خوبی شارژ شده است و نفرات خوب و کاملی را در اختیار دارد و به نظر من در ادامه نقل و انتقالات باید تقویت خط میانی و خط حمله را مدنظر داشت. با پر کردن مهره های خوب برای جانشینی احمد نوراللهی و شهریار مغانلو برنامه پرسپولیس در نقل و  انتقالات تکمیل می شود تا این تیم این امکان را داشته باشد در مسیر سخت و پرفشاری که پیش روی خود می بیند، موفق عمل کرده و بتواند فصل ایده آلی را پشت سر بگذارد.

نصرتی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان تاکید کرد: شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که این تیم بتواند به این مرحله صعود کند. این تیم حریف خوب و قابل احترامی است اما به نظر من پرسپولیس باید از حالا به فکر مرحله بعد باشد و حتی برای فینال برنامه ریزی کند تا بتواند بالاخره این جام ارزشمند را به افتخارات خود اضافه کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل قبل دست به کار بزرگی زد و برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ شد و رکورد فوق العاده ای را از خود به جای گذاشت که سال های سال تیمی نمی تواند به آن دست پیدا کند. دفاع از قهرمانی از قهرمان شدن سخت تر است و بدون شک پرسپولیس در فصل پیش روی کار سختی را پیش روی دارد. بدون شک رقبای این تیم در فصل آینده اجازه نمی دهند که این تیم راحت قهرمان شود پس باید پرسپولیس با نیروی مضاعف و آمادگی دو چندان خود را برای ادامه مسیرش آماده کند تا در تمام جام هایی که پیش روی خود می بیند، موفق عمل کند. 5

منبع: برنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین