اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۹۵
قبل از اینکه ظهر دیروز از زبان برانکو بشنویم که سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی امروز پرسپولیس خواهد بود و بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد از عکس‌های تمرین عصر دوشنبه مشخص بود سیدجلال جزو نفرات اصلی است.
۰۳:۱۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| قبل از اینکه ظهر دیروز از زبان برانکو بشنویم که سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی امروز پرسپولیس خواهد بود و بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد از عکس‌های تمرین عصر دوشنبه مشخص بود سیدجلال جزو نفرات اصلی است. اما قطعا حضور سیدجلال در ترکیب اصلی تغییراتی را در ترکیب باعث خواهد شد که جالب است. قرار است سیدجلال در کنار شجاع خلیل‌زاده مدافعان مرکزی پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان باشند که در این صورت محمد انصاری به دفاع چپ خواهد رفت و حسین ماهینی سر جای خودش در دفاع راست بازی می‌کند. این مساله باعث می‌شود تا صادق محرمی از ترکیب بیرون بماند چون فعلا خبری از پیشروی او به هافبک راست نیست و جای فرشاد احمدزاده در ترکیب محفوظ است. از طرفی با بازی‌های نسبتا ضعیف محرمی در سه هفته گذشته تغییر او نیز توجیه فنی دارد. البته از آنجایی که سیدجلال در بازی رفت با الاهلی محروم است محرمی به احتمال فراوان در این بازی مهم به ترکیب باز خواهد گشت.
همچنین ربیع‌خواه جای کمال کامیابی‌نیا را در پست هافبک دفاعی خواهد گرفت و دیگر تغییر ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی قبل خواهد بود. از طرفی در خط حمله پرسپولیس معادله مجهول باز‌ی کردن یا بازی نکردن گادوین مشا است. منشا در بازی قبل بعد از گلزنی مقابل تراکتورسازی روی نیمکت نشست که این مساله چندان به مذاقش خوش نیامد اما بعید نیست بازهم نیمکت نشین باشد. در تصاویر منتشر شده از تمرین عصر دوشنبه پرسپولیس مشخص است که علیپور کاور به تن ندارد و جزو نفرات اصلی است که اگر اینگونه باشد منشا حتما نیمکت‌نشین خواهد بود و دوباره زوج طارمی – علیپور به میدان خواهند رفت. ظاهرا برانکو قبل از بازی با الاهلی هم قصد ندارد منشا را در ترکیب اصلی بگذارد و با این حساب باید منتظر حضور او در میدان طی بیست دقیقه پایانی بازی باشیم.
 
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری