اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۶۰۲
پرسپولیس از پس این سپاهان برنمی‌آید  استقلال در تبریز ۸۰ درصد راه قهرمانی را می‌رود
با توجه به دیدارهای حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر پیش بینی می‌شود تکلیف قهرمانی یکی از این دو تیم در همان هفته روشن شود.
۲۰:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

اصغر طالب نسب یکی از بازیکنان سال‌های گذشته استقلال در صحبتی داشت، درباره دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: « با توجه به نزدیکی امتیازات مسابقات هفته بیست و پنجم می‌تواند تکلیف قهرمانی را تا حد زیادی روشن کند. اگر استقلال بتواند از تبریز با امتیاز برگردد شرایطش خیلی خوب می‌شود چون بازی پرسپولیس و سپاهان خیلی هم است و پرسپولیس نمی‌تواند این سپاهان را شکست بدهد».

 وی افزود: «اگر استقلال بتواند سه امتیاز تبریز را بگیرد و پرسپولیس هم متوقف شود استقلال می‌تواند چند هفته زودتر خودش را به قهرمانی نزدیک کند چون اختلاف به ۴ امتیاز افزایش پیدا می‌کند و ۸۰ درصد راه قهرمانی طی می‌شود. البته مساوی هر دو تیم در هفته بیست و پنجم هم می‌تواند شرایط را باز هم به سود استقلال جلو ببرد ولی بهتر است استقلال در تبریز برنده شود».

 

طالب نسب درباره مهرداد محمدی و گلزنی دوباره اش پس از چندین ماه گل نزدن توضیح داد: «این بازیکن به لحاظ تکنیکی و شرایط بدنی وضعیت خوبی دارد اما باید شرایطش را به سمتی ببرد که تلورانس کمتری داشته باشد. محمدی وقتی خوب است واقعا خوب است و روزی که بد است واقعاً بد است. این شرایط برای بازیکنی که در استقلال توپ می‌زند خوب نیست و نباید اینقدر بالا و پایین داشته باشد».

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین