اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۷۹۸
سرمربی تیم ملی امید گزارشی از عملکرد این تیم در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به کی‌روش ارائه می‌دهد تا درباره آینده این تیم تصمیم‌گیری شود.
۱۲:۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کارلوس کی‌روش پیش از ترک ایران، موافقت خود را با سرمربی‌گری امیرحسین پیروانی و اعزام تیم ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی رده سنی امید در آسیا اعلام کرد اما این تیم و پیروانی نتوانستند در قرقیزستان از گروه خود صعود کنند.

برنامه ریزی فدراسیون فوتبال، کی‌روش و پیروانی در این رقابت‌ها، تجربه اندوزی بود اما صعود نکردن این تیم به مرحله نهایی با انتقاد کارشناسان مواجه شد و خود فدراسیون هم تا حدودی در اهداف از پیش تعیین شده خود عقب نشینی کرد چرا که بعد از این بازی‌ها بار دیگر هدایت تیم ملی جوانان را به جای ادامه همکاری در تیم امید به پیروانی ارائه کرد.

کی‌روش از روز گذشته به ایران بازگشته و همزمان که کارهای مربوط به تیم ملی بزرگسالان را انجام می‌دهد، بر عملکرد تیم‌های پایه هم نظارت دارد. او دیروز (دوشنبه) از تمرین تیم ملی نوجوانان بازدید کرد و قرار است به زودی امیرحسین پیروانی هم گزارشی از عملکرد تیم ملی امید به این مربی ارائه کند تا کی‌روش نظرات خود را در این باره ارائه دهد. به نظر می‌رسد ماندن یا نماندن پیروانی در تیم ملی امید تاحدودی زیادی بستگی به نظر کی‌روش دارد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری