اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۵۲۶
یک روزنامه عربستانی مدعی شد سرمربی تیم فوتبال الاهلی فقط یک بازی دیگر مهلت دارد و در صورت باخت در بازی این هفته، از هدایت این تیم برکنار خواهد شد.
۱۷:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| باشگاه الاهلی عربستان که با سر و صدای زیادی دست به تغییر سرمربی خود در پایان فصل گذشته زده و «سرگئی ربروف» اوکراینی را به خدمت گرفته بود، حالا بر اساس ادعای یکی از روزنامه های عربستانی، باب مذاکره با سرمربیان دیگر را باز کرده است!

الاهلی در اولین بازی خود در لیگ عربستان با نتیجه یک به ۲ مغلوب الاتفاق شد و باید در دومین دیدار خود در لیگ عربستان و پیش از بازی با پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا، روز پنجشنبه این هفته به مصاف الفتح برود.

روزنامه «الاقتصادیه» عربستان در شماره امروز خود در خبری اعلام کرد ربروف در صورتی که در بازی این هفته شکست بخورد، از سمتش برکنار خواهد شد!

این روزنامه نوشت: « بر اساس اعلام منابع آگاه، مسئولان باشگاه الاهلی به ربروف تا بازی این هفته مقابل الفتح مهلت داده اند و نتیجه این مسابقه تعیین می کند ربروف در تیم باقی بماند یا خیر».

روزنامه الاقتصادیه حتی فراتر از این رفته و از مذاکره الاهلی با مربیانی از شیلی و اروگوئه خبر داده است که در صورت برکناری ربروف، روی نیمکت الاهلی بنشینند.

این در حالی است که الاهلی عربستان روزهای ۳۱ مرداد و ۲۱ شهریورماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف پرسپولیس برود. بر اساس ادعای الاقتصادیه، در صورتی که الاهلی در بازی این هفته خود در عربستان شکست بخورد، ربروف به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری