اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۱۸
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت:برای ما فرقی ندارد که بازیکن کجایی باشد و تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که یک جای خالی داریم و آن را پر کنیم.
۱۳:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی افضل در گفت‌وگویی،در مورد پیروزی 5 بر 3 گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه گفت: به نظر من بازی خوبی نبود و تیم ما نتوانست خود را بر بازی مسلط کند اما برعکس ساوه تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان جنگنده ای داشت. آنها کار تیمی را خوب انجام می‌دهند.

وی در ادامه گفت: ما در نیمه اول 3 بر 2 عقب بودیم و خدا را شکر با فشاری که بچه‌ها در نیمه دوم به روی تیم ساوه آوردند توانستند علاوه بر جبران گل خورده پیروز میدان هم شوند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: ما باید از هفته آینده بیشتر بر روی شرایط روحی و روانی تیم کار کنیم و همچنین باید رو به تاکتیک حمله و دفاع برویم و بیشتر روی این موضوع تمرکز کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا گیتی‌پسند به دنبال جذب یک بازیکن برزیلی است، گفت: برای ما فرقی ندارد که بازیکن کجایی باشد و تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که یک جای خالی داریم و آن را پر کنیم، البته بازیکنی که باید جذب کنیم بتواند نقاط ضعف تیم ما را پر کند و این بازیکن با تیم هماهنگ باشد و در این صورت است که ما یک نفر باقی مانده خود را تکمیل می‌کنیم.

وی در پایان درمورد وضعیت لیگ و داوری‌ها گفت: خدا را شکر همه تیم‌ها توانسته‌اند خودشان را به خوبی در لیگ پیدا کنند و در حال حاضر لیگ منظم و خوبی داریم و همچنین شرایط داوری‌ها هم فعلا خوب و مشکلی ندارد و امیدوارم که روز به روز لیگ ما پویاتر و شاداب‌تر شود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری