اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۲۴۱
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:باید قبول کنیم بازی خوبی نکردیم نیمه دوم از موقیت ها مون استفاده نکردیم فوتبال است دیگر باخت گردن من است
۲۳:۴۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  اکبر میثاقیان بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:باید قبول کنیم بازی خوبی نکردیم نیمه دوم از موقیت ها مون استفاده نکردیم فوتبال است دیگر باخت گردن من است.شکست را به گردن می‌گیرم، خدا خواست که ببازیم. از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم. نتوانستیم آنطور که باید و شاید بازی کنیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم باخت را جبران کنیم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد داور در این مسابقه اظهار داشت: به نظرم داور، داوری خوبی کرد با توجه به اینکه اولین بازی‌اش بود و داور جوانی هم هست، عملکرد خوبی داشت. به نظر من نسل داوری در حال تغییر است و باید داوران جدیدی وارد فوتبال شوند. امیدوارم عملکرد این داور در ادامه خوب باشد.

وی در ادامه افزود: من دوست دارم بعد از هر بردی که به دست می‌آورم، بیشتر صحبت کنیم، صحبت‌های چالشی انجام دهیم، ولی متأسفانه شکست خوردیم، نتوانستیم رکورد سه بازی و حداقل ۷ امتیاز را کسب کنیم، من احساس می‌کنم خواست خدا بود.

میثاقیان در ادامه افزود: از عملکرد دفاع و دروازه‌بانم راضی هستم، به نظرم همین بازیکنان در بازی قبل مقابل سپیدرود رشت بهترین عملکرد را داشتند و مورد تشویق قرار گرفتند. نظر خاصی در خصوص عملکردشان در این بازی ندارم و به هر حال اتفاق بود و متأسفانه شکست خوردیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری