اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۲۳۶
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تعلل کمیته اخلاق دراعلام رای شایعاتی را به وجود آورده که خوشایند نیست.
۲۰:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| داود حق دوست درارتباط با پرونده بازی آلومینیوم اراک و فجرسپاسی در فصل گذشته لیگ یک  که شائبه های را در آخرین بازی لیگ یک به وجودآمده بود اظهار داشت: ما تمامی مستندات خود را به کمیته اخلاق ارائه کردیم و خواستار آن شدیم که این پرونده با وجود فیلمی که  باعث تاثر همگان شده بود را  به حق رسیدگی کند. جالب است حدودا 10 روز پبش جلسه‌ای برگزار شد که فریاد خواهی خیبر درمسیر درستی درحال حرکت بود و قرار بود سه تا چهار روز بعداز جلسه رسیدگی اعلام رای صورت بگیرد.

وی افزود: متاسفانه تا امروز که حدودا 10  روز گذشته نه تنها رایی اعلام نشده   بلکه گفته می‌شود که  تردد اشخاص مختلف درکمیته اخلاق  دراعلام رای ممکن است تاثیر داشته باشد وهر روز فوتبال دوستان لرستانی را نگران‌تر از گذشته کرده است.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد تصریح کرد: من حرفم با کمیته اخلاق این است مگر نه اینکه از روی فیلم مسابقات، داور ،مربی،بازیکنان و تماشاچیان و غیره را محروم می‌کنید چرا  با وجود فیلم این بازی کمیته اخلاق تعلل می‌کند و همین تعلل در اعلام رای شایعاتی را رواج می‌دهد که فشار برخی مانع از اعلام رای عادلانه خواهد شد.

وی افزود:  از آن که شینده ها حکایت در اعمال نظر برخی ها در این مورد است. از سویی دیگر در کم کاری‌های داخل زمین مسابقه در این بازی را، به الگوهای خارجی ارتباط می‌دهند که فلان بازیکن هم این اشتباه را کرده اما الگوهای مانند سال 2005 که با رای دادگاه به فیلم بازی یوونتوس قهرمان را دو رده باشگاهی به پایین تر روانه کردن را کسی یادآوری نمی کند.باشگاه خیبر از روز اول با تمامی کم وکاستی‌ها  فوتبال جوانمردانه وپاک را تا آخرین بازی سرلوحه کارخود قرار داد و الان هم با مستندات لازم دنبال حق خواهی درکمیته اخلاق و هم درکمیته استیناف برای احیای حق تلاش خواهد کرد.

سرمربی خیبر با اشاره به درخواستش از کمیته اخلاق گفت: ازکمیته اخلاق درخواست داریم که در مسند قدرت به حق بدون فشارهای جانبی تصمیم بگیرد و هر تصمیمی هم بگیرد برای همه تیم‌ها درتجدید نظر درکمیته استیناف فرصتی دیگر مهیا است تا بتوانند به حق خود تا اعلام رای نهایی تلاش نمایند.

خیبر خرم آباد فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری