اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۰۳
آزادکار وزن 55 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی جوانان جهان از کسب مدال برنز بازماند.
۲۰:۰۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از روز گذشته در تامپره فنلاند آغاز شده است و در روز دوم این مسابقات نمایندگان کشورمان از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند که نادر نصری در 55 کیلو با شکست مقابل حریف آذربایجانی در دیدار رده بندی از کسب مدال برنز باز ماند.

در وزن 55 کیلوگرم نادر نصری در دور اول به مصاف کوتابک، قهرمان المپیک نوجوانان و نایب قهرمان جوانان آسیا از قزاقستان رفت که با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر 2 باقرامیان از لهستان را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. نصری در این مرحله به مصاف قهوه چی از ترکیه رفت که در یک مسابقه پر اُفت و خیز و نفس گیر به برتری 12 بر 11 دست یافت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

نصری در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب داتون فیکس از آمریکا شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال برنز را از دست داد. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 8 بر7 مقابل افغان خاشالوف از آذربایجان شکست خورد و از کسب مدال برنز باز ماند.

تا دقایقی دیگر هم امیرحسین حسینیدر وزن 66 و احمد بذری در 84 کیلوگرم در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز روی تشک خواهند رفت. در وزن 120 کیلوگرم نیز نعیم حسن زاده نماینده سنگین وزن کشورمان در فینال برای کسب مدال طلا به مصاف استیونسون از آمریکا خواهد رفت.

به گزارش فارس، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در 4 وزن اول و روز نخست این مسابقات موفق به کسب 2 مدال برنز توسط یونس امامی در 60 و محمد متقی نیا در 74 کیلوگرم و 20 امتیاز تیمی شده بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری