اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۶۳
آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی جوانان جهان با پیروزی مقابل حریفانش در مراحل مقدماتی راهی فینال شد.
۱۴:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از روز گذشته در تامپره فنلاند آغاز شده است و در روز دوم این مسابقات نمایندگان کشورمان از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند.

در وزن 55 کیلوگرم نادر نصری در دور اول به مصاف کوتابک، قهرمان المپیک نوجوانان و نایب قهرمان جوانان آسیا از قزاقستان رفت که با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر 2 باقرامیان از لهستان را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. نصری در این مرحله به مصاف قهوه چی از ترکیه رفت که در یک مسابقه پر اُفت و خیز و نفس گیر به برتری 12 بر 11 دست یافت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

نصری در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب فیکس از آمریکا شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال برنز را از دست داد تا امشب در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه کند. در این وزن 23 نفر روی باسکول رفته اند.

در وزن 66 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 6 از سد حسن کایا از ترکیه گذشت. وی در دور سوم (یک چهارم نهایی) نیز در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 19 بر 14 محال نوروز اُف از آذربایجان را شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر 4 مغلوب دی کین از آمریکا شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد. وی امشب برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به میدان خواهد رفت.

در وزن 84 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست با نتیجه 8 بر 2 مقابل زائور برادزه از گرجستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 11 بر صفر از سد مخیتاریان از ارمنستان گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. بذری در این مرحله آلکساندر روبرت مور از کانادا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با غافلگیری در همان دقیقه نخست 10 امتیاز از دست داد و با نپذیرفتن اعتراض مربیان ایران، بذری 11 بر صفر بازنده شد تا امشب در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

در وزن 120 کیلوگرم که 20 نفر به روی باسکول رفته‌اند، نعیم حسن‌زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم بریلیوسکی از لهستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. وی در دور شوم هم با نتیجه 3 بر یک فیض الله آکتورک از ترکیه را مغلوب کرد و او هم راهی نیمه نهایی شد. حسن زاده برای حضور در فینال به مصاف داوادورج از مغولستان خواهد رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری