اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۷۹۲
باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان خروج نام هرائر مگویان از فهرست این تیم در فصل جاری شد
۱۳:۰۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| باشگاه استقلال روز گذشته با ارسال نامه به مدیر برنامه‌های مگویان این بازیکن را رسماً در لیست مازاد قرار داد. استقلالی‌ها امروز با ارسال رونوشت این نامه به سازمان لیگ خواستار کنار گذاشتن این بازیکن ارمنی از فهرست تیم شدند و به این ترتیب جا برای مجتبی جباری و صدور کارت بازی وی به عنوان نفر هجدهم لیست بزرگسالان استقلال باز شده است.

فریبرز محمودزاده در گفت‌‌وگویی،‌گفت: در فسخ قرارداد یکطرفه نیازی به توافق نیست. اما اگر بازیکن در لیست مازاد قرار بگیرد حق و حقوق وی باید توسط باشگاه پرداخت شود و باشگاه استقلال نیز با توجه به اینکه یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده اقدامی کاملا قانونی انجام داده است.

وی افزود: تا زمانی که مگویان تیم جدیدش را انتخاب نکند او باید حق و حقوقش را از استقلال بگیرد و اگر شکایتی از باشگاه استقلال دارد باید به کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت برود.

محمودزاده درخصوص اینکه استقلالی‌ها مگویان را برای حضور جباری در لیست این تیم کنار گذاشته‌اند، گفت: باشگاه استقلال باید مدارک جباری را به ما ارائه کند و در صورتی که این کار را انجام بدهد مشکلی برای استفاده از این بازیکن نخواهد داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری