اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۴۷۸
صداي فرياد منصوريان در آبادان بلند شد. سرمربي استقلال به بي‌سوادي، بي‌اطلاعي و ناداني‌هاي موجود پيرامون قوانين فيفا اعتراض كرد. او در سالن كنفرانس چندين بار گفت محروميت بازيكنان استقلال به دليل همراهي نكردن تيم اميد خلاف قانون بوده است...
۲۰:۲۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| منصوريان به دبيركل فدراسيون فوتبال حمله كرد و متعاقب آن تاج را هم از چند واژه اساسي و نصيحتگرانه بي‌نصيب نگذاشت.
از نظر آيين‌نامه‌اي حق با منصوريان است‌‌؛ بازي‌هاي اميد در تقويم فيفا نيامده و استقلال فقط بايد در فرجه زماني خاص بازيكنانش را در اختيار تيم اميد قرار مي‌داد.
در همين كنفرانس اما چندين بار منصوريان گفت مي‌خواستيم تيم را به ميدان نفرستيم و مقابل اين بي‌قانوني اعتراض كنيم‌‌؛ سؤال اين است كه چرا اين كار را نكرديد؟
اگر از نظر آيين‌نامه‌اي حق با استقلال است، براي تأديب آنهايي كه هنوز قوانين را مطالعه نكرده‌اند، مي‌شد يك بار براي هميشه اين‌گونه اعتراض خود را به گوش فدراسيون فوتبال رساند.
استقلال اما وقتي به ميدان مي‌رود و بازي را برگزار مي‌كند، يعني به آن مشروعيت بخشيده است. منصوريان بازي را شروع كرد و خودش را در معرض قضاوت قرار داد.
امروز همه بازي استقلال را نقد مي‌كنند و به دليل گرماي شديد اين روزهاي آبادان كه در نوع خودش مردادپزان است، كمي هم در نقد اين تيم آوانس مي‌دهند.
تيم منصوريان حتي يك حركت مؤثر نداشت. اين تيم در غياب همان 3 بازيكن هم مقابل نفت آبادان چيزي در چنته نداشت. ما يك صحنه تماشايي و قابل وصف از بازي استقلال به ياد نداريم. با اين همه در نقد استقلال عجله نمي‌كنيم.
راه ليگ دراز است و استقلال حداقل 7 بازي ديگر فرصت دارد. اين 3 بازيكن هم مشكل‌شان حل مي‌شود و آرامش به اردوي استقلال برمي‌گردد.
وقتي همه چيز حل شد، آن‌وقت شرايط و فرصت نقد براي ما ايجاد مي‌شود.
در اين صورت مي‌توانيم استقلال را دوباره تماشا كنيم. تيمي را ببينيم كه منصوريان از آن تعريف مي‌كند. تيمي را ببينيم در قواره‌هاي اردوي كامل ارمنستان. تيمي كه چشم نقل و انتقالات را درآورد.
تيمي كه هر آنچه خواست، برايش فراهم شد. استقلال بي‌گمان يكي از كامل‌ترين تيم‌هاي ليگ است. محرومان و مصدومان استقلال هم كارشان درست شود، ديگر چه مشكلي باقي مي‌ماند؟ ما مي‌گوييم هيچ! وقتي بايد كمي صبر كرد. همين!
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری