اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۹۴۰
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: نقاط ضعفمان را با گرفتن بازیکن جدید جذب کردیم و امیدوارم امسال تیم بهتری باشیم.
۱۸:۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: خوشحالم که یک فصل دیگر در باشگاه پدیده کار می‌کنم، ما لیگ هفدهم را آغاز می‌کنیم و امیدوارم لیگ خوبی برای ما باشد. در بحث باشگاه پدیده زمانی که نیم فصل تمام شد مذاکراتی داشتیم تا همکاری‌ها ادامه داشته باشد. نقاط ضعفمان را با گرفتن بازیکن جدید جذب کردیم و امیدوارم امسال تیم بهتری باشیم.

وی ادامه داد: در واقع از رده دهم یا دوازدهم جدول خودمان را به بالاتر سوق دهیم و امیدواریم امسال این امر برای پدیده رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر در فصل جدید به موفقیت و حضور در رده‌های بالای جدول امید دارید، گفت: هیچ تیمی در لیگ برتر ناامید نیست ما هم قطعاً ناامید نیستیم و بجز دو تیمی که از لیگ پایین‌تر به لیگ برتر صعود می‌کنند و در سال اول فقط به فکر بقا در لیگ هستند، بقیه تیم‌ها به فکر موفقیت هستند و ما هم از این امر مستثنی نیستیم. امسال از لحاظ فنی این پتانسیل را داریم که در رده‌های بالاتر نسبت به فصل گذشته قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه آیا باشگاه پدیده مشکلات مالی دارد، اظهارداشت: مشکلات ما مثل ۳ سال قبل نیست اما آن را کتمان نمی‌کنم چرا که کل فوتبال ما نسبت به این موضوع درگیر است اما مدیران باشگاه در تلاش هستند تا این مشکلات حل شود و به حداقل برسد تا بازیکنان فکرشان مسابقه باشد و درگیر مسائل دیگر نباشد. ما مطالبات فصل قبل را داده‌ایم و تا ۲-۳ روز آینده پرداختی‌های جدیدی هم خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه تکلیف میزبانی تیم‌های مشهدی در این شهر چه شد و آیا ورزشگاه امام رضا در لیگ برتر از مسابقات میزبانی می‌کند یا خیر، افزود: ما هم نسبت به این موضوع بلاتکلیف هستیم اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا از میزبانی‌مان به خوبی استفاده کنیم، ما ورزشگاه ثامن و امام رضا را داریم و حدود ۷ سال ساخت این ورزشگاه طول کشید. البته قطعاً برای ساخت ورزشگاه مجوز اخذ شده و فکر می‌کنم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این استادیوم هزینه شده اما اینکه چرا از آن استفاده نمی‌شود، نمی‌دانم. مطمئناً مسئولان هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان این است که بتوانیم دیدار افتتاحیه خودمان را با تیم سپاهان در روز میلاد امام رضا (ع) در این ورزشگاه برگزار کنیم. تا جایی که من می‌دانم میزبانی در این ورزشگاه درگیر مسائل اداری است و قطعاً تردد تماشاگرانمان در این ورزشگاه راحت‌تر است.

وی ادامه داد: برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس در مشهد ما دو ظرفیت ورزشگاه ثامن و امام رضا را داریم و می‌توانیم از آنها یکی درمیان استفاده کنیم. قطعاً استفاده از ورزشگاه ثامن بار ترافیکی کمتری به شهر وارد می‌کند و ظرفیت ورزشگاه هم بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص تیم پیکان و بازی فردا هم افزود: پیکان یک تیم حرفه‌ای است و امکانات خوبی دارد. هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم از لحاظ فنی به آقای جلالی مربی فوق‌العاده خوبی است. بحث اصلی ما فردا تفکرات آقا مجید است و اگر بتوانیم بر تفکرات او غالب شویم قطعاً نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی در خصوص وضعیت قاضی گفت: قاضی با ما است و فردا هم همراهمان می‌آید بعضی‌ها در رسانه‌ها شیطنت کردند و گفتند قاضی چند روز است غیبت می‌کند که این اصلاً درست نیست و با صلاحدید کادر فنی فردا برای ما بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری