اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۹۹
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران نخستین شکست خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را مقابل چین واگذار کرد.
۱۳:۲۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شکست والیبال امیدایران برابر چینبه نقل از به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز نخست از دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از امروز آغاز شد و تیم ملی امید کشورمان در این روز از رقابت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال چین رفت و در پایان مقابل این تیم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

تیم ملی والیبال امید ایران مسابقه با تیم ملی چین را با ترکیب همیشگی خود آغاز کرد. حمید حمودی، سهند الله وردیان، سلیم چپرلی، امین اسماعیل نژاد، رحمان تقی‌زاده، سعید جواهری توانا و محمد دلیری بازیکنان آغاز کننده تیم ملی ایران در این دیدار بودند.
تیم چین که به نظر می‌رسید آنالیز خوبی از تیم امید ایران دارد این ست را بهتر از ایران آغاز کرد. بازیکنان ایران در این ست در دریافت اشتباهاتی داشتند. دو تیم ابتدا در امتیاز 8 بر 5 و سپس در امتیاز 16 بر 12 به سود چین راهی تکنیکال تایم‌های این ست شدند. بازیکنان ایران بعد از دومین وقت استراحت روی چند حمله سرعتی و با پاس‌های دقیق حمودی توانستند اختلاف امتیاز را کاهش دهند. نتیجه 17 بر 18 به سود چین بود که سیچلو دست به دو تعویض زد و قلعه‌قوند و اسماعیل پور را به جای حمودی و اسماعیل نژاد به زمین فرستاد. دو تیم تا امتیازات پایانی این ست شانه به شانه پیش رفتند اما تیم ملی والیبال ایران به دلیل اشتباهات بیشتری که نسبت به حریفش داشت و عملکرد ضعیفش در دفاع این ست را با حساب 27 بر 25 واگذار کرد.
ست دوم در شرایطی آغاز شد که بازیکنان ایران در تلاش بودند تا شکست در ست اول را جبران کنند. بازیکنان چین نیز از ابتدا هماهنگ ظاهر شده بودند و این کار را برای یاران سیچلو سخت کرده بود. دو تیم تا اواسط این ست پایاپای امتیاز می‌گرفتند اما سه اشتباه از بازیکنا ایران موجب شد تیم ملی چین 18 بر 15 پیش بیفتد و سیچلو تقاضای وقت استراحت کند. در نهایت تیم زیر 23 سال ایران نتوانست مقابل چین مقاومت کند و در نهایت 25 بر 18 بازنده شد.
در ست سوم سیچلو تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد. قلعه قوند جانشین حمودی شد و جواهری جای خودش را به اسماعیل مسافر داد. قضاوت داور اهل کره جنوبی این مسابقه در این ست موجب اعتراضاتی از سوی کادر فنی ایران شده بود. دو تیم در امتیاز 8 بر 4 به اولین وقت استراحت فنی در این ست رفتند. بازیکنان ایران در این ست هم پر اشتباه بودند و در نهایت بازی را با حساب 25 بر 20 به چین واگذار کردند تا در نهایت 3 بر صفر بازنده این مسابقه بشوند.
ملی‌پوشان امید کشورمان در مرحله نخست گروهی این رقابت‌ها مقابل چین تایپه، پاکستان و عراق به پیروزی رسیدند و به عنوان سرگروه راهی مرحله دوم شدند. شاگردان خوان سیچلو در دیدار بعدی خود باید به مصاف تیم ملی استرالیا بروند.
نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد به میزبانی اندونزی آغاز شده است و تا دهم مرداد ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات 16 تیم برتر آسیا حضور دارند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری