اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۹۴
بازیکن تیم ملی والیبال پاکستان گفت: هر تیمی برای پیشرفت به زمان نیاز دارد و برای تیم ما هم همین‌گونه است.
۰۴:۴۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آیمال خان، ملی‌پوش والیبال تیم پاکستان بعد از شکست 3 بر صفر مقابل تیم ملی والیبال ایران در دومین روز مسابقات قهرمانی مردان  آسیا، اظهار داشت: به تیم ایران برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. باید قبول کنیم که بین سطح والیبال ایران و پاکستان فاصله زیادی است.

وی ادامه داد: تیم والیبال ایران سطح جهانی دارد و اینکه بتوانیم مقابل چنین تیمی به میدان برویم باعث افتخار است.

بازیکن تیم پاکستان افزود: مشکل بزرگ تیم ما نداشتن لیگ است. سیستم والیبال ما مانند ایران نیست. فدراسیون والیبال پاکستان مشکل مالی دارد، البته تلاش‌هایی شده که اسپانسر برای والیبال جذب کنند. برای موفقیت در هر راهی به زمان نیاز است و امیدوارم که در این راه موفق شویم.

وی درباره دیدار با تیم ملی عراق گفت: فردا با تیمی بازی داریم که در برابر ایران خیلی خوب کار کرد. البته این تیم هم در سطح ایران نیست. تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این بازی را ببریم.

ایمال‌خان در خصوص حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی پاکستان، گفت: این یک تجربه خوب برای ما است. ما همیشه طرفدار تیم والیبال ایران هستیم و بازیکنان این تیم را مانند برادر خود می‌دانیم. برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم به ایران سفر کنیم و بازی دوستانه با این تیم برگزار کرده و روز به روز بهتر شوم.

بازیکن تیم ملی پاکستان گفت: ایران لیگ و بازیکنان بسیار خوبی دارد. سرمایه‌گذاری خوبی روی والیبال می‌کند و مربیانی بزرگ مانند ولاسکو را به خدمت می گیرد، قطعا وقتی هزینه کنید بهتر نتیجه می گیرید.

وی در پایان گفت: از فدراسیون والیبال پاکستان می خواهیم که بیشتر در والیبال هزینه کند و مربیان خوب به خدمت بگیرند. باز هم تاکید می‌کنم که ما برای پیشرفت به زمان نیاز داریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری