اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۶۵
مسئول لیگ دسته اول فوتبال ایران، گفت:‌ مدیران، مربیان و سرپرستان از روند قرعه کشی رضایت داشتند و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.
۲۲:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فریبرز محمودزاده در گفت‌وگویی در مورد مراسم قرعه کشی لیگ برتر، گفت: از اهالی رسانه تشکر می‌کنم که مثل همیشه یار و یاور ما بودند. مدیران، مربیان و سرپرستان از روند قرعه کشی رضایت داشتند و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. باشگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتری مسابقات کمک کنند. مهمترین نقاط ضعف لیگ دسته اول نداشتن ورزشگاه استاندارد است و امیدوارم با توجه به بحث صدور مجوز ملی از سوی سازمان لیگ با هماهنگی AFC بتوانیم این نقطه ضعف اصلی را بطرف کنیم و مسابقات بهتری را برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه تکلیف مالکیت دو سه تیم مشخص نشده و آیا می‌توانند این تیم‌ها در لیگ حاضر شوند، افزود: تاکنون مکاتبه‌ای از سوی هیچ باشگاهی برای مشکل دار بودن بخش حقوقی‌آنها نداشتیم. اگر مشکلی هست باید باشگاه‌ها و استان‌ها به فکر باشند. امیدوارم با حل مشکلات باشگاه‌های باقی مانده مسابقات را برگزار کنیم.

محمودزاده در مورد اینکه آیا ممکن است در صورت حل نشدن وضعیت این باشگاه‌ها آنها در لیگ شرکت نکنند، عنوان کرد: مسابقات لیگ منتظر این باشگاه‌ها نخواهد بود. تیم‌هایی نظیر ایرانجوان و اکسین مشکلاتشان حل شد مابقی باشگاه‌ها هم این مسئله را درست می‌کنند.

مسئول لیگ دسته اول فوتبال ایران در مورد اینکه آیا به این باشگاه‌ها اولتیماتوم دادید که اگر مشکلشان حل نشود تیم‌هایی را جایگزین آنها کنند، گفت:‌ برای جواب به سوال شما منتظر چند روز آینده می‌مانیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری