اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۳۹
ميلاد زكي‌پور از بازي با صنعت نفت آبادان خاطره خوشي ندارد.
۲۰:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| او كه اين فصل خود را براي درخشش و ديده شدن از سوي كادر فني تيم ملي آماده ورود به ليگ مي‌كند، از انگيزه‌هاي بالايش براي اين دوره از مسابقات ليگ برتر گفت و گویی انجام داد.

*مشكلي كه براي شجاعيان رخ داد، شبيه بيهوشي تو بود؟

خيلي خطرناك بود. بدجوري روي زمين افتاد. من با بازيكن نساجي سر به سر شدم ولي داريوش خيلي بد زمين خورد و خدا به او رحم كرد كه مشكلي برايش به وجود نيامد.

* از تمرينات چه خبر؟ براي بازي آماده هستيد؟

بازي با بادران نشان داد هماهنگي تيم‌مان هر روز بيشتر مي‌شود. از نظر بدني هم هنوز از بدنسازي خارج نشده‌ايم ولي در كل همه سرحال هستيم و بدن‌هاي‌مان كوفته نيست. يكي، دو بازي بگذرد، همين نيمچه گرفتگي هم تمام مي‌شود. همه آماده‌اند تا ليگ را پرقدرت آغاز كنيم.

* براي بازي با صنعت نفت آمادگي داري؟

دارم! ولي يك خاطره بد و يك خاطره خوب از اين تيم دارم.

* منظورت از بد، اولين بازي‌ات براي استقلال است؟

دقيقاً! فصل پيش كه براي اولين بار براي استقلال به ميدان رفتم، مقابل همين تيم بود. بازي را باختيم و من 8 هفته در تركيب جايي نداشتم تا دوباره كادر فني به من اعتماد كرد. خاطره خوشي از بازي با اين تيم نداشتم تا بازي برگشت...

*... بردهاي 3 گله‌تان؟

بله! در دور برگشت جبران كردم و اين تيم را با 3 گل شكست داديم و يكي از بازي‌هاي خوب ما بود.

* فكر مي‌كني باز هم با 3 گل شكست‌شان مي‌دهيد؟

اين بار خيلي سخت است. هم هوا در اين فصل از سال در آبادان خيلي گرم است و هم اين تيم يارگيري خوبي داشته و كادر فني‌شان را هم تغيير داده‌اند. البته ما هم استقلال هستيم و با حضور بازيكنان باتجربه‌اي كه در تيم‌مان داريم، خيلي اميدوار هستيم كه صنعت نفت را در آبادان شكست بدهيم.

* فصل گذشته در ليستي كه سازمان ليگ اعلام كرده بود، رقم قراردادت 120 ميليون بود؟

بله! البته ماليات درنرفته (خنده). شرايطي در انتقال من از نفت تهران به استقلال بود كه رقم قراردادم مثل اميدهاي زير 23 سال بسته شد.

* به نظرت اين رقم براي بازيكن فيكس استقلال كافي است؟

البته هر سال 10، 20 درصد به اين رقم اضافه مي‌شود ولي بيشتر از هر چيز اين برايم مهم است كه لباس استقلال را به تن مي‌كنم و هر كاري در اين‌باره لازم باشد، علي‌آقا (منصوريان) انجام مي‌دهد. حضورم در اين تيم خيلي بيشتر از اين‌ها برايم ارزش دارد. ان‌شاءا... قرارداد من روزي ليگ برتري مي‌شود.

* محسن كريمي را از ليست بيرون گذاشتند؟

بله! محسن بازيكن ارزشمندي براي استقلال بود. او پارسال گل‌هاي حساس و سه امتيازي براي تيم زد. خوش‌تكنيك و بااخلاق. البته قراردادش را دوساله تمديد كرد و اميدوارم هرچه زودتر دوباره او را در تمرينات تيم ببينم.

* برنامه‌ات براي اين فصل چيست؟

خيلي انگيزه دارم. در فصل بدنسازي خيلي تلاش كردم با بهترين وضعيت به ليگ بيايم. فصل قبل يكي، دو بار از ناحيه عضله پاي چپ اذيت شدم ولي امسال خيلي خوب تمرين كرده‌ام تا در سال منتهي به جام جهاني‌ بهترين عملكرد را داشته باشم تا هم به استقلال كمك كنم، هم بتوانم شانسم را براي ملي‌پوش شدن بالا ببرم.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری