اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۱۱۳
مربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران، گفت: حسنوی به خاطر طلب و مشکلاتش عصبی بود اما من هم موافق برخورد او نبودم.
۱۸:۲۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن سیدی در گفت‌وگویی، در مورد درگیری که امروز بین غلامحسین حسنوی و حیدر بهاروند در سازمان لیگ رخ داد، گفت: جزو طلبکاران نفت هستیم و حکم کمیته انضباطی هم برای ما ثابت شده است. طبق روال خیلی از روزها امروز به کمیته انضباطی رفتیم و در مورد این مشکل صحبت کردیم آنها به ما انرژی خوبی دادند و گفتند با سازمان لیگ در تماس هستیم تا این تیم بدهکار قرارداد بازیکنان را ثبت نکند. یکی از این تیم‌ها راه آهن است. همچنین غلامحسین حسنوی با مهدی تاج صحبت کرد که تاج هم خیلی انرژی خوبی دارد و گفت تا 31 آگوست ما به دنبال این هستیم که تیم‌های نفت، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال بدهی‌های خود را تسویه کنند. او گفت خیالتان راحت باشد خودمان پشت این موضوع هستیم.

وی افزود: با یک انرژی مثبت راهی سازمان لیگ شدیم. حسنوی ارتباط خوبی با عزیزان سازمان لیگ دارد و او رفت با مسئولان صحبت کند. در طبقه هم کف حضور داشتم که شنیدم یک درگیری به وجود آمده است. از حیدر بهاروند شناخت دارم او یک مدیر توانمند و کاربلد است. او اهل استان لرستان و با مرام و معرفت است و فکر نمی‌کردم کار به آنجا بکشد که با پلیس تماس بگیرند. این اتفاقی بوده که افتاده و حسنوی هم به دلیل مشکلات زیادی که داشته تحت فشار بوده است. مربی مثل اکبر دارستانی در این تیم حضور داشته که از دنیا رفته ولی هنوز حق و حقوقش را دریافت نکرده است. این آقا تحت فشار این کار را کرده و اگر موردی هست امیدوارم مسالمت آمیز حل شود.

مربی سابق نفت تهران خاطرنشان کرد: ادبیات حسنوی را تائید نمی‌کنم و موافق برخورد او نیستم اما دوستان در نظر بگیرند که ما دو سال است بیکاریم. ما مربیان تمام درآمدمان از فوتبال است و در شرایطی که دو سال بیکار بودیم و حقوقی نگرفتیم خواهان دریافت حقمان در زمان فعالیت در باشگاه نفت تهران هستیم. از آنها می‌خواهم یک طرفه به قاضی نروند و مشکلات ما را هم در نظر بگیرند. بهاروند مدیر زحمت کشی است و این مسائل را مدنظر می‌گیرد.

وی یادآور شد: امیدوارم دیگر شاهد چنین داستان‌هایی در فوتبال ایران نباشیم. این مسئله زیبنده نیست که این همه طلبکار برای گرفتن حق و حقوق خود از این دفتر به آن دفتر بروند. این اتفاقات نباید برای فوتبال ما بیفتد. متولیان فوتبال باید جوابگو باشند. افرادی که مسئول هستند باید تمام این مسائل را در نظر بگیرند. امیدوارم این آخرین اتفاق طلبکار و بدهکار در فوتبال ایران باشد و این مسئله به خوبی جمع شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری