اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۳۶
خط‌زن تیم ملی هندبال ایران گفت: اگر بازیکنان کنونی تیم ملی بازنشسته شوند، جایگزینی برای آنها نداریم.
۱۲:۴۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی بیجاری در گفت‌وگویی، درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران و برگزاری مرحله دوم اردوی آماده‌سازی زیرنظر علیرضا حبیبی، اظهار داشت: خدا را شکر حاشیه‌ای وجود ندارد. لژیونرها به تیم‌های باشگاهی خود رفته‌اند، اما با این حال از تمام نیروها برای موفقیت تیم ملی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم آن چیزی که شایسته و مطلوب هندبال است رقم بخورد، گفت: خواسته همه این است که لیگ پویایی داشته باشیم، اما متاسفانه افکار بدی در جامعه هندبال وجود دارد. ما لیگ بسیار ضعیفی داریم؛ در سال‌های گذشته در اردوهای تیم ملی حداقل 5 بازیکن جوانان بسیار خوب داشتیم، اما امسال هیچ بازیکنی از جوانان نداریم.

خط‌زن تیم ملی هندبال ایران عنوان کرد: نداشتن لیگ خوب مانع تزریق بازیکن خوب و جوان به تیم ملی می‌شود. چند سال دیگر بازیکنان کنونی تیم ملی باید بازنشسته شوند و ما هیچ جایگزینی برای آنها نداریم. چند تیم مطرح لیگ برتر مانند شهرداری کاشان و اراک و ... شرایط نامناسبی دارند. اینکه تهران به عنوان پایتخت ایران تیمی در لیگ ندارد نقطه ضعف بزرگی محسوب می‌شود. اگر تهران تیم داشته باشد فواید زیادی دارد و می‌توانیم پخش زنده و تبلیغات وسیعی داشته باشیم.

بیجاری با بیان اینکه رحیمی از زمانی که آمده فقط درگیر مشکلات است، خاطرنشان کرد: انتخاب شایسته رجبی به عنوان دبیری فدراسیون را تبریک می‌گویم. واقعیت این است که رجبی دکترای ورزشی دارد و از جنس هندبال است. همه به پاکی و درستی وی ایمان و اعتقاد دارند، اما گلایه‌ای دارم از برخی دوستانی که اخیراً حاشیه‌هایی ایجاد کردند. من خاک پای دوستان هستم و می‌دانم که همگی از قدیمی‌های هندبال هستند و بسیار برای این رشته زحمت کشیده‌اند. گاهی پست و سمتی دارند و خدمت می‌کنند و گاهی هم که سمتی ندارند حاشیه‌سازی نکرده و به ملی‌پوشان سربزنند.

وی گفت: رحیمی تاکید دارد که کسی به گذشته فکر نکند، چراکه گذشته تمام شده است. دست همه آنهایی که در گذشته کمک کردند درد نکند، اما حالا زمان آن نیست که هندبال وارد حاشیه‌های دوباره شود. به نظر من جایگاه فدراسیون ایران، آخرین فدراسیون ایران نیست. واقعیت این است که هیچ فدراسیونی به اندازه هندبال لژیونر ندارد؛ آن هم لژیونری که در بالاترین سطح هندبال اروپا بازی می‌کند.

خط‌زن تیم ملی هندبال ایران عنوان کرد: از همه می‌خواهم دست به دست هم بدهند تا هندبال به اوج بازگردد. خیلی از آقایان پدر هندبال محسوب می‌شوند و ما منتظر هستیم که پا پیش بگذارند و به حاشیه‌ها دامن نزنند. وقتی شرکت‌ها و ارگان‌ها ببینند که هندبال حاشیه ندارد و همه چی خوب است وارد این رشته می‌‌شوند و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری