اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۰۱۳
یک کشتی‌گیر ایران به دیدار فینال و یک کشتی‌گیر به دیدار رده‌بندی مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافتند.
۱۰:۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند آغاز شد و 3 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند کهمرتضی پورمرتضوی در وزن 58 کیلوگرم با غلبه بر حریفان فینالیست شد. مهدی ویسی هم در وزن 42 کیلوگرم دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد. محمد ابراهیمی هم از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل کشتی‌گیری از کشور ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. حریف وی در این دیدار نماینده کشور قزاقستان است.

در وزن 50 کیلوگرم محمد ابراهیمی در کشتی مقابل نماینده کشور هند با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست کشتی‌گیر هندی در دورهای بعد، ابراهیمی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 58 کیلوگرم که مرتضی پورمرتضوی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیر یمنی را مغلوب کرد. وی در دور بعد نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه 2 بر 2 شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر صفر کشتی‌گیر قرقیزستانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف حریف هندی می‌رود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری