اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۷۸۵
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بازی اول همواره سخت است. قبل از هر چیز می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم و آنها را بخاطر بازی خوب شان ستایش کنم.
۲۲:۴۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| امیرحسین پیروانی بعد از پیروزی 2 بر یک امیدهای ایران مقابل قرقیزستان در مقدماتی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: بازی اول همواره سخت است. قبل از هر چیز می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم و آنها را بخاطر بازی خوب شان ستایش کنم. همانطور که در جلسه روز اول گفتم تیم ما بسیار بسیار جوان است. 18 بازیکن ما زیر 20 سال و بعضا زیر 19 سال هستند. با توجه به اینکه تیم حریف سه چهار سال از ما بزرگتر بود در زمان‌هایی از بازی مشکل داشتیم.

وی افزود: می‌خواهم از رئیس محترم فدراسیون و کمیته‌های این فدراسیون که به من اعتماد کردند تا با این تیم جوان در مسابقات حاضر شوم تشکر ویژه کنم. این نشان از اعتماد به نفس می‌دهد که بتوانیم با بازیکنانی زیر 18، 19 و 20 سال با بازیکنان بزرگتر از خودمان بازی کنیم و تیم‌های 23 ساله های آسیایی بازی کنیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و دو گل زدیم و چهار پنج موقعیت گلزنی را از دست دادیم که آنها را هم باید تبدیل به گل می‌کردیم. نیمه دوم هم تا 15 دقیقه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم.

سرمربی تیم امید ایران گفت: اگر اشتباه نکنم ارتفاع بیشکک از سطح دریا 2600 متر است و تقریبا دو برابر ارتفاع ایران است. طبیعی است این شرایط بر روی شرایط جسمانی بازیکنان ما تاثیرگذار است. قابل پیش بینی بود که از دقیقه 70 دچار مشکل شویم. نیمه دوم سعی کردیم بازی را اداره کنیم با همه احترامی که برای حریف و بازیکنان و مربیانش قائل هستم آنها بازی خشن را در دستور کار داشتند.

پیروانی تصریح کرد: تعویض‌های ما بخاطر مصدومیت بازیکنان در نیمه دوم انجام گرفت. از کادر پزشکی دکتر آبایی و دکتر رضایی تشکر می‌کنم. در وسط نیمه بازیکن ما 7 بخیه روی پایش خورد که مجبور به تعویضش شدیم. تعویض دوم تیم من برای گرفتن عکس از پایش رفت تا ببینم چه مشکلی پیش آمده است همین که حریف کارت‌های زرد و قرمزی گرفت مشخص است که بازی خشن در دستور کارش بوده. حریف قابل احترامی است و بازیکنان و مربیان خوبی دارد. 4 سال از تیم ما بزرگتر بودند ولی نشان دادند که فوتبالی رو به پیشرفت دارند. ضمن آرزوی موفقیت برای کادرفنی حریف در آینده این تیم حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم امید در مورد حضور تماشاگران زیاد در ورزشگاه گفت: جای تشکر دارد یکی از رکن‌های اصلی فوتبال حضور تماشاگران است و بلندگو ورزشگاه اعلام کرد 3 هزار نفر بودند که پرشور تیم شان را تشویق می‌کردند و تماشاگران ما هم تعدادشان محدود بود اما خوب تشویق کردند. به همین دلیل می‌گویم فوتبال ورزش خوبی‌ها و زیبایی‌هاست. 

پیروانی در مورد اینکه قرقیزستان حمله بیشتری در نیمه دوم انجام داد گفت: طبیعی است که حریف از ما عقب بود. این طبیعت فوتبال است و می‌خواست به نتیجه دلخواهش برسد و ما هم تیم جوانی بود و تعویض‌های ما هم بخاطر مصدومیت بود و بازیکن کلیدی ما مصدوم شد.

وی در مورد اینکه هدف شما برای صدرنشینی است گفت: بله ما هدف ما صدرنشینی است زیرا تیم اول به راحتی صعود می‌کند و تیم دوم باید منتظر تیم‌های دوم گروه‌های دیگر بنشیند. 

پیروانی در مورد اینکه چرا تیم شما زیر 20 سال است گفت: سوال خوبی است هدف ما المپیک 2020 است و این بازیکنان می‌توانند در مقدماتی المپیک دو سال آینده شرکت کنند. فوتبال ما یک شخصی در راس فنی آن است به نام کی روش که برای آینده آن برنامه‌ریزی می‌کند. این تصمیم ریسک بالایی دارد ولی تیم ما نوجوانان ما در جام جهانی هستند. این تیمی که الان جوانان است که دوماه پیش در جام جهانی بازی کرد و کاستاریکا را یک بر صفر شکست داد و 2 بر یک مقابل پرتغال شکست خورد. تیم بزرگسالان ما زودتر از موعد به جام جهانی صعود کرد اکنون زمانی است که خودمان را از فوتبال آسیا جدا کنیم و به فوتبال اروپا نزدیک کنیم. با اعتماد به نفس با این تیم در این مسابقات شرکت می‌کنیم و یکسال و نیم دیگر بازیکنانش بسیار باتجربه هستند. اگر با این تیم نتیجه نمی‌گرفتیم با همه کارشناسان در داخل کشورم مسایلی داشتم. 

وی افزود: کی‌روش ولی گفت از این کار حمایت می‌کنم. فدراسیون و کمیته محترم فنی این نظر را پذیرفت. قرعه به نام من افتاد که وارد این کارزار شوم. همیشه ممنون خدا هستم. نگاه ویژه‌ای به من کرده است و ما یک مثال داریم که می‌گوییم با خدا باش و پادشاهی کن!

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری