اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۴۹۱
دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: من قراردادم را با سایپا تمدید نکردم بلکه در گذشته توافق مالی با این باشگاه کردم.
۱۰:۴۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا اخباری در گفت‌وگویی درباره تمدید قراردادش با باشگاه سایپا اظهارداشت: روز گذشته وقتی این خبر را دیدم تعجب کردم چون من با این باشگاه قرارداد داشتم و نیازی نبود که آن را تمدید کنم. پیش از اینکه سرباز شوم قرارداد 2 ساله‌ای با سایپا داشتم و روز گذشته در باشگاه حاضر شدم تا توافق مالی برای فصل جدید انجام دهم.

وی در خصوص اینکه در تمرینات سایپا شرکت نکرده، شایعه مصدومیت شدید او مطرح شد و دلیل این شایعه چه بود، گفت: بعد از اینکه قرار شد امسال در سایپا بازی کنم وقتی در تمرین شرکت کردم از ناحیه پا احساس درد داشتم و با هماهنگی سرمربی تیم و پزشکان برای ادامه معالجاتم تمرین را ترک کردم و این روند درمانم کمی طولانی شد. روزهایی که در تمرین سایپا نبودم به صورت اختصاصی با فیزیوتراپی در مرکز تیم ملی و زیر نظر دکتر شهاب و مکائیل تمرین می‌کردم و بازگشتم به تمرینات سایپا با آمادگی کامل بود.

اخباری ادامه داد: دلیل اینکه برای من شایعه پارگی رباط پا درست کردند این بود که برای مشخص شدن میزان مصدومیتم MRI گرفتم و در فوتبال ایران هر بازیکنی که MRI می‌گیرد برایش از همین شایعات درست می‌کنند.

دروازه‌بان سایپا در خصوص شرایط این تیم عنوان کرد: تیم جوانی داریم، بچه‌های خوب و دوست‌داشتنی در سایپا هستند، من این تیم را در بازی‌های دوستانه و تمرین بسیار بسیار با انگیزه می‌بینم به طوریکه این تیم می‌تواند حتی یکی از مدعیان باشد و این اتفاق دور از دسترسی نیست. خداراشکر در بازی‌های تدارکاتی نشان داده‌ایم که تیم منسجمی داریم و گلزنی خوبی هم کرده‌ایم که این می‌تواند نشانه خوبی باشد.

وی افزود: بازی‌های ابتدایی لیگ یعنی 5 مسابقه اول برای ما خیلی اهمیت دارد تا امتیازات لازم را بگیریم.

اخباری در خصوص ارتباطش با علی دایی عنوان کرد: خوشبختانه بین من و علی دایی رابطه خوبی برقرار است. من در 2 سال اخیر با دو مربی خوب روبرو بودم. اولی امیرقلعه‌نویی است که همینجا جا دارد از او بابت زحماتی که برای من کشید تشکر کنم و امسال هم با علی دایی هستم که دیگر نیازی به تعریف من ندارد.

اخباری درباره اینکه فصل گذشته در تراکتورسازی حمایت هواداران این تیم را پشت سر خود احساس می‌کرد اما امسال در سایپا خبری از هوادار نیست و همین کار او را مشکل‌تر می‌کند، گفت: من در 2 سال گذشته با هواداران تراکتورسازی ارتباط بسیار خوبی گرفته بودم و دست تک تک آنها را می‌بوسم، روزهای تلخ و شیرین زیادی با آنها داشتم که از یادم نمی‌رود. امسال هم مسلماً نداشتن هوادار کار را سخت‌تر می‌کند و برای تیم گران تمام می‌شود چرا که هوادار با فشاری که بر حریف می‌آورد کار را برای رقیب سخت می‌کند و ما متاسفانه در سایپا این امتیاز را نداریم و بیشتر از همیشه باید تلاش کنیم.

دروازه‌بان سایپا همچنین در این خصوص که امسال به دلیل اینکه در پایان فصل، جام جهانی را در پیش داریم با رقبای سرسختی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی رقابت کند، گفت: قطعاً افتخار هر بازیکنی است که در جام جهانی حضور داشته باشد و من برای همه دوستان دروازه‌بانم در تیم‌های مختلف آرزوی موفقیت دارم اما خودم هم تلاشم را می‌کنم و امید دارم که بتوانم در لیست جام جهانی باشم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا اخباری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری