اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۲۷۶
جنگ قدرت و مدیریت در یک باشگاه لیگ دسته اولی اوج گرفته و دو نفر مدعی مدیرعاملی این باشگاه هستند.
۱۸:۵۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| جنگ قدرت در یک باشگاه لیگ دسته اولی بالا گرفته است. در حالی که در روزهای گذشته علی وزیری مدعی بود که به عنوان مدیرعامل ایرانجوان بوشهر انتخاب شده اما فردی دیگر مدعی است که او مدیرعامل قانونی و رسمی این باشگاه است!

این شخص در کانال تلگرامی باشگاه متن زیر را منتشر کرده است :


قابل توجه هواداران وپیشکسوتان عزیز
باعنایت به گزارش مورخه 96/4/23پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر،مبنی بر این که اقای علی وزیری درمحل کارخویش باب مذاکره باتعدادی ازبازیکنان بومی جهت فصل اینده باشگاه اغازنموده است واین درحالیست که ایشان مدیرعامل غیر قانونی بوده که باایجاد تعهد وبارمالی برای موسسه ،مشکلات عدیده ای برای اینده باشگاه ایجاد خواهد کرد،لذا چنانچه موضوع فوق صحت داشته باشد ،موارد فوق تخلف بوده که ازطریق مراجع قضائی قابل پیگیری خواهد بود،لذابه ایشان اخطار می گرددازهرگونه اقدام درخصوص این موسسه اجتناب نموده تا باشگاه باارامش بتواند فعالیتهای روزمره خودرا ادامه دهد، درخاتمه اعلام می گردد اتخاذ کلیه تصمیمات ونقل وانتقالات باشگاه برعهده اینجانب بعنوان مدیرعامل قانونی ورسمی موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان خواهدبود.
والسلام
جعفر پورکبگانی
مدیرعامل موسسه فرهنگی وورزشی ایرانجوان بوشهر

این اتفاقات در حالی رخ داده که لیگ دسته یک قرار است روز 15 مردادماه آغاز شود ولی این تیم هنوز تمریناتش را آغاز نکرده است!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری