اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۱۷
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌گفت: قرعه تیم فولاد در لیگ برتر بد نبوده است و در کل شرایط طوری است که باید با همه تیم‌ها بازی کنیم.
۱۳:۰۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگویی در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: شرایط تیم خوب است به تهران سفر کردیم و تمرینات‌مان را پشت سر می‌گذاریم. این دومین اردوی ما قبل از شروع فصل جدید است. اردوی اول تیم در شهر زنجان برگزار شد.

وی افزود: صبح امروز از ساعت 8 و 30 دقیقه تا ساعت 9 و 30 دقیقه یک جلسه تمرین کردیم و کم کم آماده می‌شویم تا عصر امروز با سپیدرود رشت دیدار کنیم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد روند یارگیری تیمش، خاطرنشان کرد: روند یارگیری تیم در نقل و انتقالات عالی بود و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردیم البته از نظر کادرفنی هنوز در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم و با کمبودهایی روبرو هستیم.

زهره‌بخش در مورد قرعه فولاد، گفت: قرعه از نظر ما ما خوب است و مشکلی بابت این مسئله نداریم به هر حال باید با همه حریفان روبرو شویم.

وی در مورد اینکه آیا بازی با پرسپولیس در هفته اول سخت نیست، اظهار داشت:‌ همه تیم‌ها شرایط یکسانی دارند. پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم قدرتمند هستیم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمام قدرت در میدان حاضر می‌شویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری