اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۴۰۸
حضور 8 ‌ هافبک وسط در تیم استقلال حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده که علیرضا منصوریان چطور می تواند از این تعداد ستاره در ترکیب تیم خود استفاده کند.
۰۴:۰۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حضور 8 ‌ هافبک وسط در تیم استقلال حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده که علیرضا منصوریان چطور می تواند از این تعداد ستاره در ترکیب تیم خود استفاده کند.
 با حضور سرور جباروف در استقلال این تیم حالا 8‌ هافبک وسط دارد که در سیستم 1-3-2-4 منصوریان حداکثر 3 نفر می توانند بازی کنند.در استقلال هم اکنون امید ابراهیمی، فرشید باقری، روزبه چشمی و امید نورافکن به عنوان‌هافبک دفاعی و مجتبی جباری، جباروف، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان به عنوان‌ هافبک پشت مهاجم حضور دارند و با این شرایط سرمربی استقلال کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی خود در هر بازی خواهد داشت. اما منصوریان مجبور است که استقلال را با حضور تمام ستاره‌های خود مدیریت کند. او فصل قبل هم ستاره‌های زیادی را در اختیار داشت و در پایان تنها بختیار رحمانی و آرش افشین بودند که از شرایط شان ناراضی بودند و ناچار شدند از این تیم جدا شوند.
 با این شرایط به نظر می‌رسد منصوریان در این فصل هم برنامه‌های خوبی برای مدیریت ستاره‌های خود دارد تا همه در چارچوب سیستم چرخشی او به اندازه کافی بازی کنند و البته راضی باشند.
 
 
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری