اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۸۸۸
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: از مسئولان و مربیان تیم ملی امید خواستیم در این اردو یک بازیکن را از ما نگیرند اما در ادامه مشکلی برای همکاری نیست.
۱۴:۱۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم محمودی در گفت‌وگویی، در مورد عدم حضور علی طاهران در اردوی تیم ملی فوتبال امید، گفت: با مربیان و مسئولان تیم ملی امید صحبت کردیم و به آنها گفتیم شرایط تراکتورسازی در فصل جاری خاص است. وضعیت ما با همه تیم‌ها فرق می‌کند. از نقل و انتقالات تابستانی محروم بودیم و نتوانستیم بازیکنی بگیریم. گاهی در تمرینات با کمبود بازیکن روبرو هستیم. 2 بازیکن را به اردوی تیم ملی امید فرستادیم اما طاهران در اردو ماند.

وی افزود: مهدی محمدیان و عارف آغاسی به اردوی تیم امید رفتند ولی در پست طاهران کمبود بازیکن داریم و از مسئولان اجازه خواستیم در این اردو این بازیکن در تراکتورسازی بماند. تراکتورسازی همیشه با تیم‌های ملی هماهنگی داشته و تعامل خوبی برقرار بوده است اما واقعا شرایط این بار فرق می‌کند و کارمان بسیار سخت است.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با وضعیت سینا عشوری و اینکه قرار شده فدراسیون فوتبال در مورد او تصمیم بگیرد، اظهار داشت: منتظر هستیم تا فدراسیون جواب نهایی را اعلام کند. تقریبا می‌توان گفت این بازیکن مشکلی ندارد اما باید این مسئله به طور رسمی اعلام شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری