اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۷۸۰
جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با حضور سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار شد.
۲۱:۱۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی؛ اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان صبح امروز (جمعه) در دفتر شهرداری بندرانزلی با حضور با حضور تمام اعضای هیات مدیره، مسعود رضاییان (مدیرعامل باشگاه)، حسن خسته بند (نماینده بندرانزلی در مجلس و عضو مجمع باشگاه) و نادر دست نشان (سرمربی تیم بزرگسالان ملوان) به ریاست دکتر احمد دنیامالی برگزار شد. جلسه راس ساعت 10 صبح با ارائه گزارشی توسط مشاور حقوقی ملوان از شرایط حقوقی باشگاه شامل پرونده انتقال کامل سهام و همچنین موضوعاتی مالیاتی به اعضا آغاز شد و سپس نادر دست نشان سرمربی ملوان در جلسه حضور پیدا کرد تا درباره روند آماده سازی تیم گزارشی به اعضای هیات مدیره ارائه کند.
سرمربی ملوان در ادامه جلسه گزارش مفصلی از نقل و انتقالات تیم بزرگسالان تا اینجای کار، اردوی بدنسازی آلاشت و همچنین مراحل بعدی اردو و آماده سازی تیم به مدیران ارشد باشگاه ملوان تقدیم کرد که مورد موافقت اعضا و همچنین مدیرعامل باشگاه قرار گرفت.
گفتنی است در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه ملوان، محمود رمضانی پور (رئیس هیات فوتبال بندرانزلی) نیز حضور پیدا کرد و درباره مراحل بازسازی ورزشگاه تختی اعم از امکانات رختکن، اتاق داوران و گزارشگران و همچنین اسکوربرد ورزشگاه و البته روند بازسازی ورزشگاه به هیات مدیره گزارش داد و سپس شرایط ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
در بخش مهمی از جلسه امروز اعضای هیات مدیره درباره شرایط همکاری حامیان مالی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد همچنان جلسات دقیق و پیگیرانه تری توسط اعضای هیات مدیره، نماینده بندرانزلی و همچنین مدیرعامل باشگاه ملوان برگزار شود تا در نهایت بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود.
در جلسه امروز (جمعه) دکتر احمد دنیامالی (رئیس هیات مدیره باشگاه)، مهندس خسته بند (نماینده بندرانزلی در مجلس و عضو مجمع باشگاه)، محمود بدیعی فر (عضو هیات مدیره)، شمس الدین مومنی زاده (فرماندار انزلی و عضو هیات مدیره)، ناخدا باقری (عضو هیات مدیره)، ناخدا آذرگون (عضو هیات مدیره) و مهندس رضاییان (مدیرعامل باشگاه) حضور داشتند.
شایان ذکر است اعضای نظامی هیات مدیره و همچنین نماینده بندرانزلی در مجلس در بخشی از جلسه از زحمات دکتر دنیامالی که در 2 سال گذشته تمامی بار مالی باشگاه را به تنهایی به دوش کشیده است، تشکر و قدردانی و از نظم خوبی که در ساختار باشگاه ایجاد شده است نیز ابراز خرسندی کردند.
گفتنیست در این جلسه مقرر شده بود برنامه جدید آکادمی باشگاه نیز مورد بررسی قرار بگیرد که به دلیل طولانی شدن جلسه و همچنین کمبود زمان به جلسه بعدی موکول شد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری