اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۶۴۲
باشگاه اتلتیکومادرید که از خرید بازیکن محروم است برای بازگرداندن ستاره خود، هفته آینده به چلسی پیشنهاد خود را ارائه می‌دهد.
۱۴:۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| الکساندر لاکازته هدف اصلی تابستانی اتلیتکومادریدی‌ها بود. حتی این ستاره فرانسوی در آستانه انتقال نیز قرار گرفت ولی به دلیل محرومیت باشگاه مادریدی از خرید بازیکن به دلیل نقل و انتقالات غیر قانونی بازیکنان زیر 18 سال، روز گذشته این ستاره به آرسنال پیوست.

با پیوستن لاکازته به جمع توپچی‌ها،‌ اکنون خرید «دیگو کاستا» از باشگاه چلسی جدی‌تر شده است. این مهاجم نیز شرایط خوبی نداشته و طبق برخی منابع خبری، کونته عذر این بازیکن را نیز خواسته است.


کاستا از سال‌‌ 2010 برای اتلتیکومادرید بازی کرد و تابستان 2014 به چلسی پیوست

بر اساس گزارش اسکای اسپورتس، باشگاه اتلتیکومادرید هفته آینده برای خرید دیگو کاستا پیشنهادی به باشگاه چلسی ارائه می‌دهد. در صورت توافق، کاستا که تا ژانویه نمی‌تواند برای اتلتیکو بازی کند به باشگاه دیگر قرض داده شده تا 5 ماه آخر سال را بدون بازی نگذراند.

با توجه به علاقه‌مندی باشگاه‌های چینی به نظر می‌رسد مادرید با این تیم‌ها بتواند برای یک نیم فصل به توافق رسد.

البته نکته‌ای که اخیرا برای باشگاه چلسی رخ داده این بوده که طبق ادعای برخی رسانه‌ها لوکاکو خواهان پیوستن به منچستریونایتد است. این انتقال می‌تواند همه چیز را تحت تاثیر خود قرار دهد. کونته برای جانشینی کاستا دل به لوکاکو بسته بود و اگر این ستاره بلژیکی راه منچستر را پیش بگیرد قطعا مربی ایتالیایی تصمیم دیگری در خصوص آینده مهاجم خود خواهد گرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری