اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۹۷۳

جو سالن روی من تاثیر منفی ندارد

نماینده وزن منهای 76 کیلوگرم تیم ملی کاراته، گفت: صرفا فقط برای حضور در مسابقات راهی قزاقستان نمی‌شوم و فقط برای کسب مدال طلا راهی این کشور می‌شوم.
۱۲:۴۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آخرین مرحله اردوی تیم ملی مردان جوانان کاراته کشورمان با حضور 5 ملی پوش در سالن شهید کبکانیان تهران تا زمان اعزام کاراته کاها به مسابقات قهرمانی آسیا 2017 پیگیری می شود. مهران بهنام فر قهرمان سابق تیم ملی کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هدایت این ملی پوشان را برعهده دارد.شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 21 تیرماه به مدت 6 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

باربد صداقت در گفت‌وگویی، درمورد شرایط تمرینی اردوهای تیم ملی جوانان کاراته،گفت: طی 4 سال گذشته در اردوهای تیم ملی حضور داشتم، اما این اولین سال است که فیکس تیم ملی می‌شوم و به همین دلیل برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه بسیار زیادی دارم. خوشبختانه با توجه به تمرینات منظم و دقیق که در اردوها داریم، شرایط همه ما ایده آل است و امیدوارم که بتوانیم در تمام اوزان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مدال آور باشیم.

وی درادامه افزود: با توجه به شناختی که از خودم دارم فکر می‌کنم هر چقدر سالن مسابقات شلوغ‌تر باشد من بهتر می‌توانم مبارزه کنم، در واقع جو سالن به هیچ عنوان روی عملکرد من نمی‌تواند تاثیر منفی بگذارد.

صداقت در پاسخ به این سوال که آیا شناخت کافی ار حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا داری یا خیر، عنوان کرد: خوشبختانه یک مرحله در تورنمنت بین‌المللی ترکیه شرکت کرده‌ام و از سطح آمادگی خودم مقابل کاراته‌کاهای خارجی مطلع هستم. صرفا فقط برای حضور در مسابقات راهی قزاقستان نمی‌شوم و فقط برای کسب مدال طلا راهی این کشور می‌شوم. تقریبا از حریفانم در وزن منهای 76 کیلوگرم شناخت دارم اما تنها نماینده عربستان یک مقدار حریف قدرتمندی است اما این موضوع هم برای من به هیچ عنوان مهم نیست. کاراته‌کار عربستانی هم یک نفر مثل صداقت است که برای کسب مدال در قزاقستان حضور خواهد داشت. من به هیچ چیزی جز مدال طلای قزاقستان فکر نمی‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین