اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۸۱۴

پیولی: بهترین تیم بین تیم‌های معمولی بودیم!

پیولی: بهترین تیم بین تیم‌های معمولی بودیم!
سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش در فصل جاری سری A دفاع کرد.
۱۱:۲۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود تورینو شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: با توجه به اینکه آنها فقط چهار شوت به سمت دروازه ما زدند، این نتیجه آزار دهنده است اما ما حواس‌مان پرت بود و به اندازه کافی روی سانترهای‌مان در نیمه اول تمرکز نکردیم. ما در بسیاری از نبردهای تن به تن شکست خوردیم و این مسیری است که بازی در آن پیش رفت. این به این معنا نیست که ما بازی نکردیم اما آنها در حوادثی که نتیجه بازی را تعیین کرد، متمرکز و مصمم‌تر بودند. ما این فصل بهترین تیم بین تیم‌های معمولی بودیم، چون تنها یک تیم (اینتر) بود که کار خارق‌العاده‌ای انجام داد و ما بهتر از بقیه کار کردیم.

سرمربی میلان که گفته می‌شود بازی هفته آینده با سالرنیتانا آخرین حضور او روی نیمکت روسونری خواهد بود، اظهار داشت: بازی با سالرنیتانا آخرین بازی ما در فصل جاری است و پس از آن خواهیم دید که چه می‌شود. خیلی‌ها ماه‌هاست که در حال فکر به این موضوع (اخراج او در پایان فصل) هستند، آن هم در حالی که تیم در این مدت خیلی خوب کار کرد. پیروی از مربی‌ای (اشاره به خودش) که در این شرایط قرار دارد، کار آسانی نبود، به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم. هنوز یک هفته دیگر باقی مانده و من از آن لذت خواهم برد. نمی‌دانم چه خواهد شد!

پیولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما بابت ناکامی‌مان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تأسف می‌خوریم اما این تورنمنت‌ها این‌طور هستند و اگر از شانس‌های خود استفاده نکنید، ممکن است از دور رقابت‌ها حذف شوید. به دورتموند نگاه کنید که در بوندس‌لیگا با 25 امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن فصل را به پایان برد اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

این مربی ایتالیایی که در ماه اکتبر 2019 هدایت میلان را برعهده گرفت و در فصل 22-2021 این تیم را به قهرمانی در سری A رساند و در سال 2022 هم به عنوان مربی سال ایتالیا انتخاب شد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: در طول این سال‌ها، ما انتظارات همه را بالا بردیم و اکنون مردم طوری رفتار می‌کنند که انگار رتبه دوم، رتبه بدی است. شما اما خوب می‌دانید که این‌طور نیست و در نهایت فقط یک تیم می‌تواند برنده شود.

میلان که نایب‌قهرمانی‌اش مسجل شده بود، با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند. اینتر با 92 امتیاز صدرنشین این مسابقات است و پیش از این قهرمانی زودهنگامش در این رقابت‌ها را جشن گرفته است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین