اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۵۳
در دومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم بانوان کشورمان مقابل مغولستان به برتری دست یافتند.
۱۷:۰۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  در ادامه رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که از دیروز در شهر هانگژوی چین آغاز شده است، تیم بانوان کشورمان در سومین دیدارش با نتیجه 3 بر صفر، مقابل مغولستان به پیروزی رسید.

در این دیدار نمایندگان کشورمان موفق شدند حریف را در 3 ست متوالی و با نتایج 10- 25، 7- 25، 6- 25، شکست دهند و دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به ثبت برسانند.

پیش از این بانوان تیم والیبال نشسته ایران مقابل چین مغلوب شده بود و یک پیروزی نیز در دیدار با قزاقستان بدست آورده بودند.

چهارمین دیدار تیم والیبال نشسته بانوان ایران فردا، پنجشنبه، 8 تیر ساعت 10:30 به وقت محلی هانگژو مقابل ژاپن برگزار می‌شود و با پایان یافتن این دیدار، تکلیف تیم ایران در مرحله بعدی مسابقات مشخص خواهد شد.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 11 تیر با حضور تیم‌های چین، ایران، قزاقستان، عراق، ژاپن و سریلانکا در بخش مردان و تیم‌های چین، ایران، ژاپن، مغولستان و قزاقستان در بخش زنان در جریان است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری