اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۱۳
مهاجم تیم ملی امید گفت: به روستوف پیوستم و از بابت ذوب‌آهن هم مشکلی وجود ندارد جا دارد از سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن هم تشکر کنم.
۲۰:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا شکاری در ابتدای تمرین تیم ملی امید در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اولین جلسه تمرینی تیم ملی امید را امروز برگزار می‌کنیم. تیم امید 44 سال است به المپیک راه پیدا نکرده، اما مطمئنم با حضور امیرحسین پیروانی و کادر فنی او تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این طلسم را بشکنیم. تمام امکانات تقریباً تدارک دیده شده تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

وی در رابطه با رقابت‌های انتخابی قهرمانی جوانان آسیا عنوان کرد: در مورد رقیبان‌مان شناخت زیادی نداریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم از مسابقات پیش رو سربلند خارج شویم و دل مردم‌مان را شاد کنیم.

شکاری در مورد اینکه به روستوف پیوسته و آیا می‌تواند موفقیت‌های سردار آزمون را تکرار کند، اظهار داشت: سعی می‌کنم یک بازیکن ایرانی جدید در این کشور باشم و بتوانم با استفاده از تجربه سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون، ایران را موفق کنم. مدیربرنامه‌ام خیلی به من کمک کرد تا بتوانیم بعد از مسابقات جام جهانی هرچه زودتر رای روسیه شوم.

وی در مورد شرایط کار در روسیه خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا موفق شوم. امیدوارم به چیزی که استحقاق دارم برسم.

شکاری در مورد اینکه آیا پیشنهاد داخلی هم داشت، افزود: پیشنهاد داخلی داشتم اما قبل از جام جهانی با قراردادی 5 ساله به روستوف پیوستم، مشکلی هم بابت ذوب‌آهن وجود ندارد و از سعید آذری هم تشکر می‌کنم. پیشنهاد داخلی هم داشتم اما از قبل با روستوف قرار داد بستم.

وی در مورد اینکه ایا طلسم تیم ملی امید شکسته می‌شود، گفت: نمی‌توانم در این مورد خیلی صریح صحبت کنم، اما ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا با حضور پیروانی به این مهم دست پیدا کنیم و مطمئنم می‌توانیم به مهم دست یابیم.

مهاجم تیم ملی امید در مورد اینکه آیا مشکلی بابت حضور در تمرینات تیم ملی ندارد، باشگاه روستوف در اتریش حضور دارد و یکی، دو هفته دیگر می‌توانم به این تیم ملحق شوم و مشکلی برای تمرین در این تیم ندارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری