اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۰۴۰
مدیر فنی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: همه از این باشگاه طلبکارند ولی هیچکس پاسخگو نیست.
۱۵:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  بهرام میرشیبانی مدیرفنی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص حضور بازیکنان و کادر فنی این تیم مقابل ساختمان باشگاه گفت: ما به اینجا آمده‌ایم تا تکلیفمان روشن شود. روز گذشته شنیدیم که بین وزارت نفت و بهنام پیشرو توافق صورت گرفته و قرار است مطالبات بازیکنان تسویه شود ولی هیچکس در باشگاه نیست که پاسخ ما را بدهد.

وی افزود: آقایان تکلیف ما را مشخص نمی‌کنند و جالب است فدراسیون کمیته انضباطی هم هیچ کاری انجام نمی‌دهد. ما مسئول تدارکاتمان برای 10 میلیون تومان یکسال است که می‌دود. همه مشکل داریم اما معلوم نیست صاحب تیم چه کسی است.

میرشیبانی تاکید کرد: شخصی مثل ایرانیان از جیبش هزینه کرده و من نمی‌دانم آیا جواب پیروزی در عربستان و حیدر حیدر گفتن این بود. دست علی دایی درد نکند که این تیم را قهرمان کرد و به اسم دیگران نوشته شد. نمی‌دانم تکلیف چیست ولی سوپرجام چند روز دیگر برگزار می‌شود اما خبری از نفت تهران نیست.

وی درخصوص اینکه بهاروند مدعی شده مشکل نفت تهران حل شده است، گفت: حل شدن موضوع یعنی اینکه به بازیکنان پول بدهند و مطالباتشان را پرداخت کنند. منصوریان، خرمگاه، بیرانوند، سیدجلال حسینی و ... همه از این تیم طلبکارند اما هیچکس پاسخگو نیست.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری