اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۸۷
نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس گفت: برگذاری تمرینات در تهران توهین به شعور و شخصیت مردم مازندران است با مالک باشگاه صحبتی ندارم اگر سازمان ورزش جوانان استان حرکتی انجام ندهند وزیر ورزش باید در مجلس پاسخگو باشد.
۱۵:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالله رضیان در گفت‌وگویی، درمورد صحبت‌های روز گذشته خود در نمازجمعه قائمشهر درمورد تیم نساجی قائمشهر گفت: من دیروز در نماز جمعه مدعی این موضوع شدم که چگونه است شخصی که خود مستقر در تهران است آمده و مالک باشگاه نساجی شده است؟این شخص تاکنون نوسانات و مشکلات زیادی به وجود آورده است.

وی در ادامه گفت: در اوایل فصل قبل بازیکنان و مربیان در حال جدا شدن از تیم نساجی بودند که فردی به نام صنیعی‌فر پیدا شد و یک میلیارد به تیم تزریق کرد و تیم توانست به کارش ادامه دهد. تا آنجا که ما اطلاع داریم ایشان در فصل قبل ریالی به تیم تزریق نکرده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:در اوایل حضور این شخص در باشگاه از طرف مسئولین شهرستان یک زمین 6 هکتاری در بهترین نقطه بین شهر ساری و قائمشهر به وی واگذار شد. آن زمین امروز قیمتی حدود 15 الی 20 میلیارد ارزش دارد و در حال حاضر این زمین تحویل پرهام مالک باشگاه است.

وی افزود:مالک باشگاه نساجی در جاهایی مدعی شده که مسئولین و نماینده شهرستان هیچ کمکی به تیم قائمشهر نمی‌کنند.مسئولین استان و شهرستان تا آنجا که در توانشان بوده به این تیم کمک کردند.

رضیان همچنین گفت: در حال حاضر مدیریت باشگاه مدعی شده که ما در قائمشهر امنیت نداریم و از این پس ما تمرینات خود را در تهران برگذار می‌کنیم و فقط جهت مسابقات به قائمشهر می‌رویم. این حرف توهین به شعور و شخصیت مردم مازندران است تیمی که هوادار دارد، هواداران آن دوست دارند در همه جا با تیم خود باشند و مطمئن باشید در رابطه با این موضوع ما به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم. بر اساس اسناد و مدارکی که در سازمان ورزش جوانان استان موجود است این تیم یک مالک به نام پرهام دارد و اگر ایشان توافقی با صنیعی‌فر دارند ما از آن بی اطلاع هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما در جلسات خود بارها عنوان کردیم اگر واقعا پرهام مشکل دارند افراد دیگری هستند که می‌توانند کمک کنند.حرکت هفته قبل باشگاه مربوط به برگزاری تمرینات در تهران نوعی توهین به شعور و شخصیت مردم خوب مازندران است و من در اینجا به صراحت باز تکرار می کنم من با مالک باشگاه کاری ندارم و ایشان پاسخگو من نیست و اگر ورزش استان نتواند این موضوع را حل نماید مطمئن باشید ما وزیر ورزش را به مجلس فرا می‌خوانیم و باید وزیر پاسخگو باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری