اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۴۳
مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در حالی امروز به پایان رسید که اعضا تیم ملی ژاپن در حرکتی جالب تمام وسایل سالن برگزاری مسابقات را جمع کردند.
۱۵:۰۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان 2017 در توکیو ژاپن هم به پایان رسید و ایران عنوان قهرمانی را برای دومین سال متوالی به دست آورد. ایران در این دوره از رقابت‌ها 423 امتیاز کسب کرد.

*مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان با حضور 50 کشور؛ 31 کشور در بخش دختران و 45 کشور در بخش پسران در شهر "کاماتا در حومه کاوازاکی برگزار شد که از توکیو پایتخت ژاپن 30 دقیقه فاصله دارد.

*مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در سالن «اوتاسیتی» در مجموعه ورزشی «جنرال جیمنازیوم» توکیو برگزار شد که ظرفیت سالن اوتاسیتی 4 هزار نفر است. این سالن در مرکز شهر توکیو واقع شده.

* اختتامیه مسابقات در حالی دقایقی پیش برگزار شد که همه نفرات حاضر در سالن یکی پس از دیگری سالن را ترک کردند، اما جالب‌ترین نکته این بود که اعضا تیم ملی وزنه برداری ژاپن پس از پایان مسابقات بلافاصه دست به کار شدن و تمام صندلی‌ها و لوازم حاضر در سالن مسابقات را جمع کردن و سالن به کلی تخلیه شد. در واقع آنها مسئولیت جمع آوری تمام وسایل برگزاری مسابقات بودند. این اتفاق در نوبه خود بسیار جالب و نادر بود.

*تنها سه تیم ایران، ژاپن و آمریکا با ترکیب کامل در مسابقات شرکت کرده بودند.

*تیم ملی وزنه برداری ایران با هشت وزنه بردار در این دوره از مسابقات شرکت کرد که توانست 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز توسط رضا بیرالوند، علی داودی و رحمان اورامه کسب کند و در رده بندی مدالی ششم شد.

* اوت شدن علی داودی در دسته فوق سنگین از اتفاقات تلخ این دوره از مسابقات بود . البته ایران توانست در این دوره بعد از پنج سال صاحب مدال طلای مجموع جوانان جهان شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری