اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۴۴۲
سجاد محمدپور نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: امیدوارم مصدومیتم تا دو ماه دیگر به طور کلی رفع شود و تمریناتم در رینگ را آغاز کنم.
۱۶:۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سجاد محمدپور در گفت‌وگویی، پس از جراحی که پزشکان روی مچ دست چپ او انجام داده‌اند، گفت: مدت‌ها پیش در حین مسابقات از ناحیه مچ دست چپ با مصدومیت روبرو شدم، اما در طول این مدت کج دار و مریز تمریناتم را پیگیری می‌کردم. حتی با مصدومیت و دردی که از ناحیه مچ دست داشتم راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدم، اما متاسفانه مصدویتم تشدید پیدا کرد و سرانجام ناچار شدم که تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

وی در ادامه افزود: با توصیه پزشکان روز گذشته سرانجام تحت عمل جراحی قرار گرفتم و خوشبختانه طبق صحبت‌های پزشکم جراحی با موفقیت انجام شده و ان‌شالله به زودی به روی رینگ بازخواهم گشت. البته برای اینکه بتوانم تمرینات مشت را انجام دهم 2ماه زمان نیاز دارم، اما تمریناتم را به صورت آمادگی جسمانی از چند روز آینده آغاز خواهم کرد.

پدیده بوکس ایران در وزن 52 کیلوگرم در ادامه، خاطرنشان کرد: پیش از عمل جراحی با مسئولان فدراسیون مشورت کردم و آنها نیز صلاح دانستند که در شرایط فعلی برای رفع مصدومیتم اقدام کنم. جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که به من اجازه دادند که پس از مرخص شدن از بیمارستان به اردوهای تیم ملی ملحق شوم. نمیخواهم از اردوها فاصله بگیرم و برای حفظ آمادگی جسمانی طی چند روز آینده راهی کردستان خواهم شد و به دیگر ملی پوشان ملحق می‌شوم. امیدوارم که هر چه سریعتر مصدومیتم رفع شود تا 2ماه دیگر تمریناتم در رینگ را آغاز کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری