اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۲۰۲
مهاجم آبی‌های لندن که مدتی است به خروج از استمفوردبریج نزدیک شده در خصوص آینده خود اظهار داشت:هنوز با چلسی قرارداد داشته و باید منتظر تصمیم باشگاه بمانم.
۱۴:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته پیش در مصاحبه‌ای دیگو کاستا از عدم علاقه کونته و چلسی سخن گفت. وی مدعی شد که مربی ایتالیایی طی پیامکی خواستار جدایی او شده است.

شب گذشته در دیدار مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه اروپا، کاستا گل برتری اسپانیا مقابل مقدونیه را به ثمر رساند تا بار دیگر توانایی‌ها خود را به معرض نمایش گذارد.

وی پس از این دیدار اظهار داشت: با چلسی قرارداد داشته و آنها باید بدانند که چه کاری را می‌خواهند با من انجام دهند. من نیز منتظر تصمیم باشگاه می‌مانم.

مهاجم برزیلی اسپانیایی آبی‌ها گفت: من یک قرارداد 2 ساله با چلسی داشته و اگر آنها قصد فروش مرا داشته باشند بهترین گزینه را انتخاب می‌کنم.

دیگو کاستا در خصوص بازگشت به مادرید خاطر نشان کرد: اتلتیکو بین گزینه‌هاست. آنها می‌توانند مرا به تیمی در اسپانیا، برزیل یا هر جای دیگر قرض بدهند ولی نکته اینجاست که من باید بازی کنم.همه از تاثیر فراوانم بر آنها باخبر هستند. چه به این تیم بازگشته یا چه به باشگاهی دیگر بپیوندم همواره عاشق این تیم خواهم بود.

وی در خصوص پیشنهادهای لیگ چین نیز ادامه داد: مشخص است که با توجه به جام جهانی و اهمیت بازی در این رقابت چین را انتخاب نمی‌کنم.

برخی منابع از علاقه میلان ایتالیا به دیگو کاستا نوشته‌اند، در حالی که این باشگاه در آستانه خرید آندره سیلوا، مهاجم پورتو پرتغال است. باید دید چه سرنوشتی پیش روی کاستا خواهد بود!؟

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری