اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۴۱۴
رابسون جانواریو گفت:استقلال را دوست دارم. مخصوصا در سالی که گذشت هواداران این تیم خیلی به کمکمان آمدند و دوست دارم با این شرایط به کارم ادامه دهم. اما همه چیز بستگی به توافقی دارد که با مسئولان باشگاه خواهم داشت.
۱۲:۰۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| قلب دفاع استقلال تهران در ابتدای فصلی که گذشت بسیار ضعیف بود. تیمی که ارکان اصلی دفاعی‌اش کاملا تغییر کرده بود و حالا باید به بازیکنان جدید خود اعتماد می‌کرد. رابسون جانواریو، مدافع برزیلی استقلال تهران پس از چند هفته توانست دفاع استقلال را با بازی‌های کم نقصش بهتر کند. عملکردی که تقریبا تا پایان فصل ادامه داشت. جانواریو به یکی از 11 مرد اصلی منصوریان تبدیل شد تا آبی‌ها به احتمال فروان تصمیم به تمدید قراردادش بگیرند. جانواریو درباره بازی‌های این فصل خود و همچنین بحث تمدید قراردادش صحبت‌هایی را انجام داده که مفصل‌تر از همیشه به بازگویی اتفاقات فصل گذشته پرداخته که در پی می‌خوانید.


تصمیمت را برای فصل بعد گرفتی؟
هنوز نه. مدیر برنامه‌هایم در حال پیگیری این موضوع بود. فصل فشرده‌ای را در لیگ ایران پشت سر گذاشتم و حالا دارم استراحت می‌کنم تا باز هم خودم را برای یک فصل فوتبالی آماده کنم.


پس معلوم نیست در استقلال می‌مانی یا نه؟
استقلال را دوست دارم. مخصوصا در سالی که گذشت هواداران این تیم خیلی به کمکمان آمدند و دوست دارم با این شرایط به کارم ادامه دهم. اما همه چیز بستگی به توافقی دارد که با مسئولان باشگاه خواهم داشت. من با حرفه‌ای که در آن کار می‌کنم زندگی‌ام را ادامه می‌دهم و دوست هم دارم در تیمی باشم که شرایط خوبی با هوادارانش دارم. امیدوارم بتوانم باز هم در ایران بمانم و برای استقلال تهران بازی کنم.


از عملکرد خودت راضی هستی؟
این موضوع را باید کادر فنی اعلام کند. من فقط تلاشم را می‌کنم تا بهترین نمایش را برای تیمم انجام دهم.


اما در آخرین بازی‌ات با استقلال شکست سنگینی مقابل العین خوردید.
شب خیلی بدی بود. واقعا اذیت شدیم. ما آن‌ها را در بازی رفت برده بودیم و می‌توانستیم در بازی برگشت هم العین را شکست دهیم. فکر می‌کنم در آن بازی نتوانستیم مثل همیشه ظاهر شویم و این اتفاقات افتاد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری