اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۰۱۸
آمار عملکرد فنی تیم‌های ایران و برزیل در لیگ جهانی والیبال اعلام شد.
۲۲:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2017 در سطح یک در حال برگزاری است و تیم ایران در دومین مسابقه خود برابر برزیل قرار گرفت. شاگردان ایگور کولاکوویچ از ساعت 19:30 در شهر پیزارو مقابل طلایی پوشان برزیل، قهرمان المپیک 2016 صف‌آرایی کردند که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای ( 25 بر 21 ، 19 بر 25 ، 22 بر 25 و 22 بر 25 )به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

در بازی ایران و برزیل شاگردان زوتو عملکرد خوبی در حمله و سرویس داشتند و در مقابل شاگردان کولاکوویچ هم عملکرد چشم‌گیری در دفاع روی توی داشتند. در زیر می‌توانید آمار عملکرد فنی دو تیم را مشاهده کنید:

در پایان این مسابقه اواندرو گوئرا، پشت خط زن و بازیکن شماره 17 تیم ملی برزیل به تنهایی توانست 27 امتیاز برای تیمش کسب کند تا سهم زیادی در پیروزی برزیل برابر ایران داشته باشد. پس از وی هم ریکاردو لوکارلی با کسب 19 امتیاز عملکرد بسیار خوبی در تیمش داشت.

در تیم ایران هم امیر غفور و مسعود غلامی به ترتیب 19 و 11 امتیاز برای ایران به دست آوردند، اما نتوانستند مانع شکست ایران برابر قهرمان المپیک شوند.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود روز یک‌شنبه از ساعت 19:30 برابر لهستان قرار خواهد گرفت و برزیل هم با ایتالیا مصاف خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری