اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۵۹
کاپیتان بزرگ تاریخ تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است در روزهای آینده بورسیادورتموند سرمربی و گلزن درجه یک خود را از دست خواهد داد.
۱۳:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در چند هفته گذشته شمار اخباری که از رفتن توماس توخل به خاطر اختلاف با مدیریت دورتموند و نیز خروج پیرامریک اوبامیانگ حکایت داشته، زیاد بوده است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال در کشور آلمان بر این باورند این شایعات، شکل واقعی خواهند گرفت و در پنجره تابستانی نقل و انتقالات، مشکی و زردپوشان دورتموندی، هم مربی و هم گلزن آفریقایی خود را از دست خواهند داد.

از جمله نفراتی که چنین باوری دارد، لوتار ماتیوس است. این چهره 56 ساله که زمانی کاپیتان بزرگ تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ بود، در مصاحبه‌ای اظهار داشت:تصور می‌کنم بازی فینال جام حذفی(امروز) با اینتراخت فرانکفورت، در حکم آخرین حضور توخل و اوبامیانگ برای بورسیا است.

او ادامه داد:بر همگان هم اکنون مشخص است که میان توخل،مربی و واتسکه، مدیر باشگاه، اختلافاتی بروز کرده است.این مورد از مدت قابل توجهی در قبل، خودش را نشان داد و تصور می‌کنم همکاری مشترک این دو ادامه نخواهدیافت.

ماتیوس همچنین عنوان کرد اوبامیانگ هرچند تا سال 2020 با مشکی و زردپوشان قرارداد دارد اما دنبال تیم‌های بزرگتر برای بازی است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری