اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۰۰
دبیر فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد تا حاشیه‌های روئینگ به پایان برسد و ملی‌پوشان بتوانند در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را بگیرند.
۰۴:۵۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید مرادی در گفت‌وگویی، درباره عدم حضور جیوگانیک در تمرینات تیم ملی مردان در ارومیه گفت: قرار بود جیوگا به ارومیه برود، اینکه شما می‌گویید او نرفته اطلاعی ندارم.

وی افزود: هفته گذشته رئیس فدراسیون و کمیته روئینگ جلسه‌ای را با جیوگا برگزار کرد و به جمع‌بندی‌هایی هم رسیدند. 2 راه پیش پای جیوگا وجود دارد؛ اول اینکه فرزام را بپذیرد و اجازه دهد او در کنارش به عنوان دستیار کار کند و طراحی برنامه‌ها توسط جیوگا باشد و فرزام دنبال کند. دوم اینکه جیوگا مختار است برود.

دبیر فدراسیون قایقرانی در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون در تلاش است حاشیه‌ها را کم کند، یادآور شد: جیوگا وارد حاشیه‌ای شد که به او ارتباطی نداشت. او باید مانند سایر مربیان در اختیار فدراسیون باشد و وظیفه‌اش را انجام دهد. ما به این دلیل مربی خارجی جذب می‌کنیم که بتوانیم مربی جدید تربیت کنیم. مربی باید به دنبال اهداف فدراسیون باشد و ما هم بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

مرادی در پاسخ به این سوال که حاشیه‌های قایقرانی باعث شد تا ملی‌پوشان نتوانند در کاپ‌های جهانی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: مربیان تصمیم می‌گیرند در کدام مسابقات شرکت کنند. آنها به قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و همین طور بازی‌های آسیایی جاکارتا توجه دارند. مهمترین هدف ما بازی‌های آسیایی است و امیدوارم کار جمع و جور شود.

وی در پاسخ به این سوال که جذب مربی خارجی برای آبهای آرام بانوان چه شد، عنوان کرد: ما دو مربی از جمله مجارستان مذاکره کردیم، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. البته تیم بانوان کار خودش را انجام می‌دهد و در حال حاضر نیز برای شرکت در کاپ 2 راهی مجارستان شده است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری