اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۲۶۶
مدیرعامل استقلال گفت: برای فصل نقل و انتقالات نام بازیکن را اعلام نمی‌کنیم اما چون نام منتظری لو رفته بود نام او رسانه‌ای شد.
۰۳:۴۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  رضا افتخاری بعد از پایان بازی استقلال و العین گفت: برای فصل نقل و انتقالات نام بازیکن را اعلام نمی‌کنیم اما چون نام منتظری لو رفته بود نام او رسانه‌ای شد. چند بازیکن در لیست خرید هستند و با چند نفر در حال مذاکره هستیم که تا رسمی نشود نام آنها را اعلام نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه برخی نام‌ها رسانه‌ای شده،‌گفت: خیر رسانه‌ای نشده است و آن که رسانه‌ها می‌نویسند را حساب نکنید و هر موقع مسئولان گفتند آن زمان رسمی شده است.

افتخاری در مورد اینکه آیا قبل از دیدار با العین نقل و انتقالی صورت می‌گیرد یاخیر،‌ گفت:‌خیر این اتفاق نمی‌افتد. 

وی در مورد تغییرات در هیأت مدیره استقلال یادآور شد: منصور خان فوت کرد و جهانیان هم نیست. الان هیأت مدیره 2 نفر کم هستند و این 2 نفر را باید وزیر معرفی کند. بحث تغییرات نیست بلکه موضوع ترمیم هیأت مدیره است. 

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه وضعیت خودش چگونه است، گفت: ما خوبیم! 30 سال است در فوتبال حضور داریم و مشکلی نیست.

افتخاری در مورد مشکلات مالی استقلال یادآور شد: وضعیت مالی تعریفی ندارد. منتظر انتخابات ومشخص شدن تکلیف دولت بودیم چون چند وزیر در مجموعه ما هستند و می‌خواهیم این مشکل را ریشه‌ای حل کنیم. الان این موضوع صبح تا شب وقتم را گرفته ضمن اینکه طلبکاران هم حق دارند چون قرارداد بسته‌اند و مطالبات‌شان را می‌خواهند.

وی درباره اینکه بدهی‌های این باشگاه چقدر است، گفت: اگر جرائم و مالیات را کم کنیم بین 70 تا 90 میلیارد بدهی داریم. هر چند که فقط برای خارجی‌ها 2-3 میلیارد باقی مانده است.

مدیرعامل استقلال برای چندمین بار با سؤال تغییرات در هیأت مدیره از سوی خبرنگاران مواجه شده و بار دیگر گفت: بحث ترمیم است. اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفتند تغییرات طبیعی بود اما الان بعید است هر چند که نفراتی به ما اضافه می‌شود.

افتخاری درباره اسپانسر استقلال گفت: ما با اسپانسر به توافق رسیدیم تا تمدید کنیم. اما مبلغ قراردادمان برای تمدید مشخص نیست. ضمن اینکه باید اطلاع‌رسانی کنیم تا هواداران از طریق سامانه‌ای که اعلام کرده‌ایم به ما کمک کنند.

وی در خصوص اینکه آیا پاداش AFC به این باشگاه رسیده یا نه، گفت: بابت جرائم 54 هزار دلار کم کرده‌اند اما ان‌شالله اگر این مرحله را رد کنیم پاداش خوبی در حدود 80هزار دلار می‌گیریم. 

مدیرعامل استقلال در مورد مشکلات بازی برگشت یادآور شد: فرشید اسماعیلی اخراج شده و ابراهیمی هم مصدوم است.

مدیرعامل استقلال در مورد مشکلات بازی برگشت یادآور شد: فرشید اسماعیلی اخراج شده و ابراهیمی هم مصدوم است. برای سفر دبی هم اقدامات لازم انجام شده و بعد از آن باید فکری به حال بدهی‌ها کرد. قرار شده این مقوله را در مجمع باشگاه مطرح کنیم و باید آن را ریشه‌ای حل کرد. چون اگر باشد این مطالبات بماند برای ما سخت می‌شود من الان باید فکرم را برای بستن تیمم بگذارم و صبح تا شب با طلبکاران طرف هستم در حالی که تیم دولتی است و باید مجمع ورود کند و این مشکلات را حل کند. من امسال تلاش کردم ۵ میلیارد از مطالبات را دادم اما با این ۵ میلیارد مشکلات حل نمی‌شود.

وی در مورد نقل‌و انتقالات گفت:خودمان دست نگه داشته‌ایم و نمی‌خواهیم بازارگرمی کنیم تا قیمت‌ها بالا برود.فصل قبل بازیکن قیمتش ۵۰۰ میلیون بود اما رقم او را بالای یک میلیارد آوردند و نمی‌خواهیم امسال این طور شود و باید بازیکنان ارزشیابی شوند.

افتخاری در مورد وضعیت جباروف گفت: سازمان لیگ اعلام کرد که او بازیکن استقلال است و بحث دیگری نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال تیم اول پایتخت است، گفت: خودتان بهتر می‌دانید. الان جواب نمی‌دهم چون فردا پرسپولیس بازی دارد. این تیم هم نماینده ایران است و انگار تیم ملی بازی دارد. بعد از برد این تیم جواب این سؤال را می‌دهم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه منصوریان اینطور اعلام کرده است، گفت: شاید سؤال طوری بوده که مجبور شده اینطور بگوید.

وی ادامه داد: جالب است بگویم در جایگاه یکی از مسئولان العین از من پرسید شماره ۶ تیم‌تان کجا است گفتم از شانس شما مصدوم است اما برای بازی برگشت این بازیکن می‌رسد ضمن اینکه باید نورافکن را هم به تیم ملی جوانان می‌دادیم.

افتخاری در پایان از پاداش ۴۰ هزار دلاری مجموعه استقلال خبر داد و گفت: پاداش را به دلار می‌دهیم تا بازیکنان از دبی سوغات بخرند و برای بازی برگشت هم اگر بردیم پاداش‌مان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری