اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۰۹
ساسان انصاری یكی از ستارگان فصل گذشته لیگ برتر بود كه توانست در تركیب فولاد خوزستان 16 گل به ثمر برساند. بر همین اساس این هافبك – مهاجم تكنیكی و گلزن با پیشنهادات مختلفی روبه‌رو شده است.
۲۲:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اگر كنجكاوید كه شما هم بدانید ساسان انصاری چه برنامه‌ای برای لیگ هفدهم دارد، تا انتهای این مطلب ما را همراهی كنید.
 
جدیدترین گزینه ساسان انصاری یك باشگاه یونانی است. از آنجایی كه مسعود شجاعی و كریم انصاری‌فرد در لیگ یونان توفیق داشته‌اند، بنابراین فوتبالیست‌های ایرانی بدشان نمی‌آید در این كشور به فوتبال خود ادامه بدهند. البته اسم این تیم یونانی را هنوز نمی‌دانیم اما ساسان انصاری منتظر مذاكره جدی‌تر مدیر برنامه‌هایش با تیم مورد اشاره است.
 
یك ایجنت فعال در حوزه خلیج فارس نیز به ساسان انصاری وعده داده است كه یك تیم قطری او را می‌خواهد! طرف وعده قرارداد 600 یا 700 هزار دلاری به ستاره فولاد خوزستان داده و ساسان هم به همین خاطر به پیشنهادات داخلی پاسخ منفی می‌دهد!
 
زلاتكو كرانچار سرمربی كروات سپاهان پس از تمدید قراردادش لیستی در اختیار مسئولان باشگاه قرار داد. در این لیست نام ساسان انصاری ستاره فولاد خوزستان هم به چشم می‌خورد؛ بازیكنی كه 16 گل در لیگ شانزدهم به ثمر رسانده و در غیاب مسعود حسن‌زاده مصدوم می‌تواند بار خط حمله تیم اصفهانی را به دوش بكشد. گفته می‌شود پیشنهاد مالی سپاهانی‌ها به ساسان انصاری هم حدود یك میلیارد تومان است.
 
تماس مجدد استقلالی‌ها و قول جدید ساسان!
هرچند ساسان انصاری بار اول به تماس تلفنی علیرضا منصوریان و استقلالی‌ها محترمانه پاسخ منفی داد اما شنیدیم آبی‌ها دوباره با ستاره فولاد خوزستان ارتباط برقرار كرده‌اند. گویا ساسان انصاری به دست‌اندركاران باشگاه استقلال تهران كه اصرار به جذب این بازیكن دارند، وعده داده اگر به یونان یا قطر نرود، جدی‌تر به آبی‌پوش شدن فكر می‌كند!
 
شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه استقلالی‌ها به ساسان انصاری وعده داده‌اند در صورت تمدید قرارداد كاوه رضایی باز هم در این تیم فیكس خواهد بود. علیرضا منصوریان به سبك بازی بازیكن ابتدای فصل گذشته پرسپولیس علاقه خاصی دارد و به همین خاطر می‌خواهد هر جور كه شده، پیراهن آبی را به تن او كند. البته روحیات ساسان انصاری با حاشیه همخوانی ندارد ولی با 4، 5 هفته تمرین در پرسپولیس نمی‌توان پیشنهاد خوب و وسوسه‌انگیز استقلال را رد كرد. می‌توان؟!
 
چشم‌انتظار بازگشت كارلوس كی‌روش به ایران
نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران از 25 خرداد آغاز می‌شود و بنابراین ساسان انصاری عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارد. شنیدیم ستاره فولاد خوزستان كه بار دیگر در لیست كارلوس كی‌روش، قرار گرفته است، چشم‌انتظار بازگشت سرمربی پرتغالی به ایران است تا پس از مشورت با این مربی تصمیم نهایی را بگیرد. البته فراموش نكنید سرمربی تیم ملی كشورمان همواره به شاگردان خود توصیه می‌كند به جای بازی داخل ایران لژیونر شوند و ساسان انصاری هم احتمال دارد همان راه مسعود شجاعی و كریم انصاری‌فرد را برود.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری