اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۰۶۹
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران مدعی است، مربیان پرتغالی توانایی بسیار بالایی دارند و همیشه موفق عمل می‌کنند.
۰۹:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با فرانس فوتبال و «رکورد» پرتغال گفت: لئوناردو ژاردیم (یاردیم) با موناکو فوق العاده خوب کار کرد و این تیم را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش برد.

سخنان کی‌روش که در «فرانس فوتبال» نیز بازتاب و انعکاس داشته این‌گونه ادامه پیدا کرد: به عقیده منت یاردیم موناکو را تا مرز قهرمانی در لیگ فرانسه پیش برد و به سلطنت پاری‌سن‌ژرمن پایان داد.

یاردیم در مراسمی به عنوان بهترین مربی در سطح باشگاه‌های فرانسه انتخاب و مورد تقدیر مقامات فدراسیون فوتبال فرانسه قرار گرفت.

کی‌روش در همین رابطه ادامه داد: من شخصا رابطه تنگاتنگی با یاردیم ندارم اما عملکرد او باعث افتخار فوتبال پرتغال است. در براگا عملکرد خوبی داشت و در ادامه‌ در اسپورتینگ نیز فوق‌العاده‌ بود. باید بگویم که او توانایی مدیریت یک گروه را دارد. تیم‌های او همیشه فوتبال با نظم و خوبی را ارائه می‌کنند.

کی‌روش افزود: به عقیده من یاردیم توانایی درخشش در دنیای مربیگری حتی در لیگ برتر انگلیس را نیز دارد. او مربی با دانشی است و آینده روشنی خواهد داشت.

کی‌روش با اشاره به تلاش یاردیم در قهرمانی تیم ملی زیر 20 سال در سال‌های 1989 و 1991 گفت: به عقیده من مربیان پرتغالی در کشور خودشان تلاش زیادی می‌کنند تا از سطوح بین المللی نیز بالاتر رفته و برای خود سبک و حرف داشته باشند. پرتغالی بودن یک مربی در فوتبال شاید یک مزیت باشد، این را جدی می‌گویم و بر این باور هستم که مربیان پرتغالی از لحاظ فنی سطح بسیار بالا و خوبی دارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری