اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۵۸۸
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس درآمدزا شود وارد ورزش‌های دیگر هم می‌شویم.
۲۲:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ضمن تشکر از خبرنگاران که همه جا حضور دارید و فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس را انعکاس می‌دهید. با برنامه‌ ریزی که شده بود و کمک همه هواداران تیم به جایگاهی که مدنظر بود رسید. در حال حاضر برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که تیم تبدیل به باشگاه شود و اگر این بدهی‌ها سبک شود طوری برنامه ریزی می‌شود که تیم‌های پایه فعال شود و اگر پرسپولیس به درآمد واقعی خود برسد به رشته‌های دیگر ورزشی هم ورود می‌کنیم تا در سایر رشته‌ها نیز پرسپولیس بدرخشد.

وی افزود: در بخش سخت افزاری کارهای خوبی می‌شود. در ورزشگاه‌های درفشی فر و کاظمی کارهای خوبی انجام می‌شود، و امیدوارم تیم تبدیل به باشگاه شود.

عضو میات مدیره پرسپولیس در مورد شرایط مالی باشگاه پرسپولیس و نارضایتی‌هایی که پیش آمده گفت: بحث نارضایتی نیست برخی مباحث وجود دارد که جایش اینجا نیست. در سراسر جهان از حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی و پیش فروش جایگا‌ه‌های ویژه به شکل همت عالی است و اگر بلیت 20 هزار تومان می‌شود فرد علاقمندی برای کمک به باشگاه رقم بیشتری می‌پردازد. از این درآمدها که حق پرسپولیس است محروم هستیم. قول داده‌اند که مساله حق پخش تلویزیونی و درآمدزایی از فوتبال حل شود و سهم باشگاه‌ها پرداخت شود. دیگر بحث اعتراض به پرداخت حق و حقوق بازیکنان و پرسنل را شاهد نخواهیم بود. خوشبختانه وزارت ورزش و جناب داورزنی ورود پیدا کرده اند که پیش از شروع فصل دیگر مشکلاتی اینچنینی را شاهد نباشیم. پرسپولیس و استقلال متعلق به وزارت ورزش هستند و سکان‌دار وزارت ورزش حساسیت این دو باشگاه را مدنظر دارد. اگر بخواهند ابلاغی بدهند یا ابلاغی بگیرند متوجه حساسیت‌ها هستند.

گرشاسبی در مورد زوج بودن تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و بحث حضور دو ملیتی‌ها و بازنشسته‌ها در هیات مدیره به خبرنگار فارس گفت: در این بحث هیچ ابلاغیه و نامه‌ای به باشگاه نیامده که در باشگاه پرسیپولیس دو ملیتی داشته باشیم. این تعریف خاص خودش را دارد. همان موقعی که در وزارت ورزش هم بودیم این افراد فهرست شدند و به وزارت ورزش دادند و هیچ فردی دو تابعیتی در پرسپولیس نداشتیم و نداریم و زادمهر هم به دلیل مشغله کاری‌شان استعفا کرده بودند. زادمهر خودش در رسانه‌ها گفته بود که استعفا کرده‌ام ولی اینگونه جا افتاد که ایشان استعفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: بحث بازنشسته‌ها هم مصوب شده که افراد جانبازان و معلولین و افرادی که پست مقامی داشته است و در پرسپولیس هم کسی را نداریم که بازنشسته شده و نتواند کار کند. بحث زوج شدن هم مشکلی نیست. هیات مدیره یکدست است و اختلافی ندارد ولی وزارت ورزش به دنبال کامل کردن اعضای هیات مدیره است تا هیات مدیره 5 نفره شود و اگر وزیر ورزش صلاح بداند که کل کادر تغییر کند ایشان مالک و تصمیم‌گیرنده باشگاه هستند.

عضو هیات مدیره در مورد ممنوعیت باشگاه از جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: از فدراسیون فوتبال باید تشکر کنم و هر وقت در سختی بودیم کمک کردند. بخصوص در مورد بحث‌هایی که در مورد سرمربی تیم ملی و باشگاه پیش آمد با هماهنگی که با فدراسیون داشتیم تمام مشکلات پرسپولیس حل شده است. فدراسیون هم حق دارد اگر قرار است هر مدیری بیاید و چند بازیکن و مربی خارجی بیاورد و بدهی‌ها به عهده مدیر بعدی ببیفتد فدراسیون تنبیه می‌شود و از سوی ای اف سی تنبیه می‌شود. پرسپولیس محکومیتی ندارد و خیلی از آنها را حل کرده‌ایم و مابقی را هم قرار است در نشستی بین طاهری و تاج رئیس فدراسیون حل شود. بخشنامه فدراسیون کلی است و به نام باشگاه پرسپولیس نیست و به نام باشگاه‌هایی است که بازیکن و مربی خارجی دارند.

گرشاسبی در مورد طلب ژوزه گفت: درخواست و شکایتی امد و ما هم جواب دادیم و نمایندگان ما دفاعیه‌ای به فیفا دادند و بعد از آن هم هیچ خبری و ابلاغی به ما نداده است. به هر شکلی باید این مساله را حل کنیم و باید از هر منبعی که می‌شود این مشکل را حل کنیم از فدراسیون و هواداران کمک بگیریم تا حل شود.

وی در مورد پر نشدن ورزشگاه آزادی در بازی با الوحده گفت: در جلسه هیات مدیره یکی از موارد همین مساله است که مواردی در نظر گرفته شود تا هواداران بیاید و خوشبختانه با درخشش بازیکنان دوباره هواداران می‌آْیند و در گذشته نیز برخی دلخوری‌ها رخ داده بود.

گرشاسبی در مورد مشکلات مالیاتی اعضای پرسپولیس گفت: مسایل مالیاتی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید ولی در پرسپولیس چنین مشکل و موردی نداریم و همه را حل کردیم. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری