اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۲۴۶
رابسون جان‌واريو از اينكه استقلال در بازی با التعاون گل خورد ناراحت بود.
۲۱:۳۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  مدافع برزيلی استقلال درباره بازی اخير تيمش در دوحه، صعود به دور يك‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا و همچنين آرزويش با حرف زد.
 
* مي‌گفتند بازی در شرايط آب و هوايی گرمی برگزار شد؟
 
خيلی بد نبود ولی برای ما كه در هوای بهاری تهران بازی مي‌كنيم مشكلاتی را به وجود آورده بود.
 
* بازی چطور بود؟
 
از ابتدا مي‌دانستيم حريف‌مان تنها راه صعود به دور بعد را شكست دادن ما با گل‌های زياد مي‌داند برای همين قرار بود به جای دفاع از ابتدا به آنها فشار بياوريم تا غافلگيرشان كنيم. همين‌طور هم شد و توانستيم زودتر به گل برسيم.
 
* پس چرا عقب كشيديد؟
 
اين طبيعت فوتبال است. وقتی ما در زمين حريف گل زديم آنها برای جبران جلو كشيدند و خيلی به ما فشار وارد كردند. با اين همه ما هيچ اشتباهی نداشتيم و انصافاً مهدی رحمتی يک شب فوق‌‌العاده را پشت‌ سر گذاشت.
 
* اما داور خطای 6 ثانيه‌‌اش را گرفت!
 
به هر حال گاهی از اين اتفاقات پيش مي‌‌آيد و نمي‌توان برای اين موضوع از او خرده گرفت. روی همان گل هم اگر ما در ديواره دفاعی خوب جای گيری كرده بوديم دروازه باز نمي‌شد.
 
* ولی انصافاً رحمتی چند صحنه خيلی خطرناک را نجات داد.
 
دروازه‌بان خوب نقش مهمی در موفقيت هر تيمی دارد. به نظرم ما اين برد را مديون آمادگی بالای دروازه‌بان‌مان هستيم.
 
* قبول داری داور بايد خطای دست علی قربانی را پنالتی اعلام مي‌كرد؟
 
من در آن صحنه متوجه نشدم كه توپ به دست علی خورده ولی خودش هم مي‌گفت كه اين اتفاق به عمد نبوده و نمي‌خواسته توپ را با دست بزند. داور هم قطعاً اين را متوجه شده است.
 
* اوايل فصل گفته بودی دوست داری با استقلال در آسيا قهرمان شوي. ظاهراً به اين خواسته نزديك شده‌اي؟
 
از اينكه توانستيم به دور حذفی برسيم خيلی خوشحالم. آرزو دارم استقلال در جام قاره‌ای قهرمان شود و من هم عضو اين تيم باشم. برای اين مهم هم خيلی تلاش مي‌كنم.
 
* مثلاً چه‌كار مي‌كني؟
 
اول از همه بايد از خودم شروع كنم. از الان آماده تمرينات برای بازیبا العين هستم. جشن صعود در همان قطر برای ما تمام شد. منصوريان گفت اگر مي‌خواهيم شادی كنيم بايد در همان قطر اين كار را كرده و در تهران فقط روی بازی با العين تمركز كنيم.
 
* چقدر از العين شناخت داري؟
 
قطعاً تيم خوبی است كه صدرنشين گروهش شده. با اين همه ما نيز در تهران با هواداران‌مان منتظر رويارويی با آنها هستيم. فكر مي‌كنم بايد كار را در تهران تمام كنيم و گلی نخوريم. 
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری