اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۶۴
کاپیتان تیم ملی والیبال امید ایران گفت: شک ندارم هر تورنمنتی که باشد ایران قهرمان خواهد شد. می دانم این حرفم بار سنگینی دارد، اما هر باری هم داشته باشد با قدرت این حرف را تکرار می کنم.
۲۰:۰۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حمان تقی زاده پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های امیدهای آسیا اظهار داشت: فکر می کنم شما خبرنگاران اولین نفراتی هستید که به آنها تبریک می گویم. از طرف خودم و تمام بازیکنان این موفقیت را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که وزنه سنگینی از دوش همه ما برداشته شد. باور کنید سه شب است که خواب ندارم، چون فشار زیاد است. تماشاگران زیادی می آیند و بازی ها هم سنگین است.

کاپیتان تیم ملی والیبال امید ایران خاطرنشان کرد: تیم ژاپن ما را تحت فشار گذاشت و اگر مردم خوب اردبیل نبودند این نتیجه رقم نمی خورد. دلم برای آنها تنگ خواهد شد و دست تک تک آنها را می بوسم. دلم می خواهد یک بار دیگر بتوانم به اردبیل بیایم.

تقی زاده گفت: شک ندارم هر تورنمنتی که باشد ایران قهرمان خواهد شد. می دانم این حرفم بار سنگینی دارد، اما هر بازی هم داشته باشد با قدرت این حرف را تکرار می کنم.

وی با بیان اینکه اگر خوان نبود ما اینجا نبودیم، افزود:  زمانی که در کمپ لهستان بودیم خانواده سیچلو از ایتالیا آمدند، اما او حتی برای نیم ساعت هم به سراغ خانواده اش نرفت تا غذا بخورد. او فقط کنار تیم بود و این برای ما انگیزه شد تا بجنگیم و پرچم خوان را بالا ببریم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری