اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۵۱

سلطانی‌فر: اردبیل پتانسیل میزبانی مسابقات زیادی را دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: اردبیل نشان داد ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی دارد.
۱۹:۴۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار ایران و ژاپن در فینال والیبال امیدهای آسیا اظهار داشت: ارزیابی که ما داشتیم این بود که مسابقات در سطح بالایی برگزار شده و همه ابعاد میزبانی بسیار مطلوب بود و اردبیل نشان داد که ظرفیت بسیار بیشتری برای برگزاری مسابقات بین‌المللی مختلف هم از لحاظ زیرساختی و هم به لحاظ حضور مردم و همچنین وجود قهرمانان مختلف دارد.

وی ادامه داد: این موضوع ثابت کرد که ما از این به بعد می‌توانیم شاهد مسابقات بین‌المللی بیشتری باشیم. خوشبختانه علاوه بر سالن 6 هزار نفری که الان میزبان مسابقات است، ما امسال در پایان سال سالن سرپوشیده دو و میدانی را آماده می‌کنیم که این موضوع خود اردبیل را به عنوان قطب دو و میدانی کشور خواهد کرد. بررسی که ما انجام دادیم این بود که اردبیل در گذشته قهرمانانی را در سطح جهان و المپیک داشته و در آینده هم خبرهای خوشی خواهیم شنید.

وزیر ورزش در مورد شور و اشتیاق تماشاگران عنوان کرد: از اینکه می‌بینم مردم با شور و شعف زیادی در سالن حضور پیدا کردند، خوشحالم. بیش از 7 هزار نفر جمعیت در سالن حضور دارند و شاید 5-4 هزار نفر هم بیرون ماندند که فرصت حضور پیدا نکردند. مردم هم به این میزبانی شایسته کمک کردند و سطح بالای بلوغ و آگاهی خود را نشان دادند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین